شناسهٔ خبر: 33663842 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سفر به سرزمین ماتادورها در غرب اروپا

اروپا قاره سبز و مدرنی که علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر جهان دارد. البته وجود کشورهای پیشرفته و پرجاذبه آن‌هم در شهرت قاره خود کم تأثیر نبوده‌اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

اروپا قاره سبز و مدرنی که علاقه‌مندان بسیاری را در سراسر جهان دارد. البته وجود کشورهای پیشرفته و پرجاذبه آن‌هم در شهرت قاره خود کم تأثیر نبوده‌اند. کشورهایی که سالیانه در جذب گردشگر رکوردشکنی می‌کنند و خود را جز قطب اول توریستی در جهان بدل کرده‌اند.

1

بنابر اعلام آژانس هواپیمایی ستاره ونک، تور اروپا همواره یکی از جذاب‌ترین مقصدهای سفری برای ملل گوناگون بوده است. سرسبزی این قاره، آب‌وهوای معتدل، امکانات رفاهی مناسب کشورهای آن، جاذبه‌های توریستی و شاید هزاران دلیل دیگر علت استقبال گردشگران از اروپا شده است.

جاذبه‌های فریبنده کشورهای اروپا از شرقی‌ترین کشور گرفته تا غربی‌ترین سرزمین‌ها، طرفداران و گردشگران خود را دارند که در فصل‌های گوناگون به سمت این قاره سرازیر می‌شوند. تور اسپانیا به علت جزایر گوناگون در هم‌جواری اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه، زیبایی‌های طبیعی و تاریخی کهن خود، علاقه‌مندان بسیاری دارد. با داشتن ویزای شینگن به‌راحتی می‌توانید وارد این کشور شوید.

اگر فوتبال و گاوبازی ماتادورها را از معروفیت اسپانیا قلم بگیریم، بازهم هزاران دلیل موجود است که این سرزمین پرچم محبوبیت خود را در جهان به اهتزاز دربیاورد.

آب‌وهوای مدیترانه‌ای این خطه، مخصوصاً در تابستان بهترین بستر سفر را فراهم می‌سازد که یکی از بهترین زمان‌های سفر به اسپانیا در همین زمان است. جشنواره‌های گوناگون مانند فستیوال گوجه، گاوبازی و بسیاری دیگر ازجمله ترین‌های این کشور هستند.

بهترین شهرهای اسپانیا

اسپانیا یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی ست که امکان بسیاری برای بازدید دارد. در تور اسپانیا مانند فاتحان، قلمرو این امپراتوری را زیر رو کنید. شهرهای آن را کشف کرده و با گرفتن عکس یادگاری آنجا را به نام خود کنید.

گرانادا

سریال "خاطرات الحمرا" را دیده‌اید؟ اگر نه باید بگویم که حتماً ببینید چون با دیدن آن عاشق شهر گرانادا شده و بلافاصله برای سفر به آن اقدام می‌کنید. شهری باستانی که هنوز هم‌شکل و شمایل تاریخی خود را حفظ کرده و یادآوری از شکوه امپراتوری اندلس است. معماری قلعه و کاخ‌های آن به دست مسلمانان اندلسی ساخته‌شده است که در روزگاران قدیم در هنر حرف اول را می‌زدند. کاخ الحمرا که یکی از مهم‌ترین بناهای ساخته‌شده توسط مسلمان است که در این شهر زیبا قرار دارد.

2

تنریف

بزرگ‌ترین جزیره از هفت جزیره قناری است. تنریف یک جواهر در علم زمین‌شناسی بوده و قله‌های آتشفشانی و مناظره حیرت‌انگیز آن دال بر این امر است. اینجا را به‌عنوان یکی از بهترین سواحل برای تعطیلات تابستانی باید در نظر گرفت.

آلیکانته

خورشید درخشان، آبی دریا و صخره‌های پست و بلند سه عنصری است که آلیکانته را بهترین ساحل اسپانیا می‌کند. یک بندر تاریخی در مدیترانه که زیبایی آن سبب شده تا عمده درآمده این شهر  از صنعت توریست باشد.

قلعه سانتا باربارا در بلندی‌های شهر قرار دارد و منظره فوق‌العاده را به آن بخشید و در پایین‌دست آن محل‌های قدیمی و آثار تاریخی به چشم می‌خورد.

3

بارسلونا

پیوند ناگسستنی بین اسم شهر و  تیم محبوب بارسلون بسته‌شده است. البته هرچند اسطوره‌های تیکی تاکای در معروفیت شهر مزید بر علت بوده‌اند.

بارسلون دومین شهر پرجمعیت اسپانیاست که جاذبه‌های خیر کننده دریای مدیترانه و بناهای باستانی آن قطب بزرگ گردشگری این شهر است.  ساگرادا فامیلیا (کلیسا) به‌عنوان نماد بین‌المللی بارسلونا شناخته می‌شود و از دیگر جاذبه‌های شهر می‌توان به قصر موسیقی کاتالان، کلیسا سانتا ماریا دل مار، موزه ملی هنر کاتالونیا و... اشاره کرد.

سن سباستین

معروف‌ترین ساحل اروپا در سن سباستین است که در 100 کیلومتری شهر بیلبائو قرار دارد. یک همه‌چیزتمام که در همه‌چیز رکورد شکست است. قصر و کلیساهای تاریخی، بوستان‌های خیر کننده و سواحل مجذوب‌کننده که گردشگران را عاشق خود می‌کند. اگر قصد سفر خانوادگی دارید این مکان برای شما مناسب خواهد بود.

مادرید

به شهر قوهای سفید خوش‌آمدید. بزرگ‌ترین شهر و پایتخت اسپانیا که جاذبه‌های گوناگونی را در خود جای‌داده است. کلیساها، قلعه‌ها و امکان تاریخی آن برای بازدید کردن تمامی ندارد و شما در اینجا با هنر بزرگ‌ترین هنرمندان اروپایی آشنا می‌شوید.

بناهایی مانند طاق پیروزی، موزه موم، موزه دل پرادو، کاخ سلطنتی و معبد دبو در مادرید وجود دارد.

4

 برای اطلاع از قیمت تور اروپا، تور اسپانیا و یا کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در آژانس هواپیمایی ستاره ونک با شماره 88880000-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

نظر شما