شناسهٔ خبر: 33663525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تقی‌زاده خبرداد :

تشکیل کمیته فنی نظارت بر اعمال قواعد فنی و مهندسی در روند ساخت پروژه جدید پلاسکو

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده تا ملاحظات مربوط به مسائل فنی، تراکم و سطح اشغال را بر اساس قوانین و مقررات فنی و ایمنی رصد کرده و در کنار توجه به مطالبات کسبه، ضوابط و مقررات فنی را نیز مورد اعمال و نظارت قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ جلسه بررسی وضعیت احداث ساختمان جدید پلاسکو به ریاست محسنی‌بندپی، استاندار تهران و با حضور تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نمایندگان کسبه، بنیاد مستضعفان، فرمانداری تهران و جمعی از مسئولین و مهندسین متخصص در محل استانداری تهران برگزار شد. 

محمد تقی‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در این جلسه، در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، اظهار داشت: در خصوص اجاره‌بهای معوقی که از گذشته به صورت بلاتکلیف باقی‌ مانده بود، مقرر شد تا در قالب کمیته‌ای به نتیجه رسیده و مورد بررسی قرار بگیرد. 

وی افزود: همچنین درباره فرآیند ساخت برج و مقاوم‌سازی ساختمان شمالی پلاسکو، مقرر شد تا حقوق مکتسبه‌ای که از گذشته وجود داشته در خصوص طراحی‌های جدید نیز مورد اعمال قرار بگیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در پایان نیز تصریح کرد: کمیته‌ فنی نیز، متشکل از بنیاد مستضعفان، دفتر فنی استانداری تهران، شهرداری منطقه ۱۲ و نمایندگان کسبه، ذیل کارگروه پلاسکو تشکیل شده تا ملاحظات مربوط به مسائل فنی، تراکم و سطح اشغال را بر اساس قوانین و مقررات فنی و ایمنی رصد کرده و در کنار توجه به مطالبات کسبه، ضوابط و مقررات فنی را نیز مورد اعمال و نظارت قرار دهد.

 

نظر شما