شناسهٔ خبر: 33663415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

حسینی در گفتگو با دانشجو:

پردیـس بین‌المللی ارس دانشـگاه تبریز در ۸۲ رشته دانشجو می‌پذیرد

رئیس پردیس‌های خودگردان دانشگاه تبریز گفت: این پردیـس برای نیمسـال اول سـال تحصیلی ۹۹-۹۸ در ۳۹ رشـته گرایش ارشـد و ۴۳ رشـته گرایـش دکتـری پذیرش دانشـجو خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

سید صمد حسینی، رئیس پردیس‌های خودگردان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از آغاز ثبت نام پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی در پردیس بین المللی ارس این دانشگاه تا ۱۵ تیرماه خبر داد.
 
حسینی مطرح کرد: پردیـس بین المللی ارس دانشـگاه تبریز برای نیمسـال اول سـال تحصیلی ۹۹-۹۸ در ۳۹ رشـته گرایش کارشناسـی ارشـد و ۴۳ رشـته گرایـش دکتـری پذیرش دانشـجو خواهد داشت و در این ارتباط هم علاقمندان مـی توانند با مراجعه به وبسـایت arasp.tabrizu.ac.ir ضمـن کسـب اطلاع از جزئیات و شـرایط تحصیـل، مبـادرت به نام نویسـی کنند.

رئیس پردیس‌های خودگردان دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: پذیرش دانشـجویان در مقطع کارشناسـی ارشـد این پردیس تک مرحله ای و با توجه به سـوابق و مدارک آموزشـی و پژوهشـی متقاضیان است.

وی گفت: شـرط تحصیـل در رشـته هـای دکتـری نیز کسـب نصاب نمره در آزمـون کتبـی اختصاصی، بررسی مدارک آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی است.

حسینی اظهار کرد: تاریخ آزمون کتبی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی ۲۷ تیرماه و مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی نیز در روز‌های دوم تا هشتم شهریورماه امسال انجام خواهد شد.

رئیس پردیس‌های خودگردان دانشگاه تبریز بیان کرد: نتایج هر دو مقطع تحصیلی در پردیس بین‌المللی ارس برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، در روز ۲۶ شهریورماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی پردیس‌های این دانشگاه اعلام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تعـداد زیـادی از دانشـجویان ایرانـی در دانشـگاه هـای کشور‌های منطقه از جمله ترکیه، جمهـوری آذربایجان، جمهوری خودمختـار نخجوان و ارمنسـتان تحصیل مـی کنند که پردیـس ارس دانشـگاه تبریـز مـی توانـد مرکز آموزشـی بسـیار مناسـبی برای ادامه تحصیل این دانشجویان باشد.

نظر شما