شناسهٔ خبر: 33651892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

نیمار: ریلکس باشید، به بارسلونا می‌روم!

طبق ادعای مطبوعات اسپانیایی «نیمار» ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن به هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا پیام داده که ریلکس باشند چون او به بارسا بازخواهد گشت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

هنوز در مراحل اولیه مذاکره هستند، اما نیمار و تیم فوتبال بارسلونا با هم مذاکراتی دارند تا شرایط بازگشت ستاره برزیلی به کاتالان را فراهم کنند. روزنامه‌های اسپانیا مدعی شدند او به هم‎تیمی‌های سابقش در تیم اسپانیایی گفته که به زودی به بارسا خواهد رفت و کارش با این تیم تمام شده است.

نیمار در رقابت‎های کوپا آمریکا شرکت نکرده، اما باز هم نام او مدام بر سر زبان‌هاست. دلیلش این است که صحبت بازگشتش به بارسا مطرح شده است. خود او هم همه اخبار مربوط به خودش را به طور جدی دنبال می‌کند و منتظر است ببیند واکنش باشگاه بارسلونا به انتشار چنین اخباری چیست. در نتیجه با علم به اینکه این خبر رسانه‌ای می‎شود به هم‌تیمی‌هایش گفته کار تمام است و قرار است به بارسا بازگردد.

شاید حتی اینکه در بازی‌های کوپا آمریکا حاضر نیست هم تلاش خودش بوده تا از دیدها پنهان بماند. در این مدت او تنها دوبار چهره‎‌اش را رسانه‎ای کرده است، یک بار زمانی که از کمپ بازیکنان تیم ملی برزیل دیدن کرد و بار دیگر زمانی که برای تست مچ پای آسیب دیده‎اش در بیمارستان سائو پائولو حاضر شد.

طبق گزارشات اما برخی بازیکنان بارسلونا با مطبوعات مختلف گفتگو داشتند و صحبت‌هایشان هم به یک شکل بوده و همه می‎گفتند خود نیمار گفته به زودی در بارسلونا بازی خواهد کرد.

او همچنین معتقد است مذاکرات بین بارسلونا و پاری‎سن ژرمن هم به خوبی پیش خواهد رفت و در صورتی که بخواهد می‌تواند تیم فرانسوی را متقاعد کند تا جدا شده و به بارسلونا ملحق شود.

او حتی هنوز با لیونل مسی و لوئیس سوارس هم رابطه خوبی دارد و کانال واتس اپی که متشکل از هر سه نفر آن‌ها بود را حفظ کرده است.

نظر شما