شناسهٔ خبر: 33651301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آخرین تلاش‌ها برای نگه داشتن بیرانوند | بیرو گران‌ترین بازیکن لیگ می‌شود؟

در شرایطی که پرسپولیس در روزهای گذشته تمام تمرکز خود را بر روی انتخاب جانشین برانکو قرار داده است، مسئولان باشگاه برای جذب نفرات جدید و البته حفظ بازیکنان حال حاضر تیم هم تلاش خود را آغاز کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

کمیته نقل و انتقالات باشگاه تا اینجای کار با شجاع خلیل‌زاده و شایان مصلح تمدید کرده‌اند و روز گذشته با فرشاد احمدزاده نیز برای فصل جدید قرارداد بستند. مسئولان باشگاه پرسپولیس از روز گذشته تلاش خود را برای نگه داشتن علیرضا بیرانوند هم آغاز کرده‌اند. دروازه‌بان اول پرسپولیس در پایان فصل گذشته با چند پیشنهاد رسمی روبه‌رو شده و به همین دلیل در روزهای گذشته یک بار برای جدا شدن از پرسپولیس جلسه‌ای را در باشگاه برگزار کرد که البته توافق خاصی به دست نیامد.

گفته می‌شود پیشنهادهای او از کشورهای اسپانیا، پرتغال، بلژیک و ژاپن هستند. با این وجود مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند تا هر طور شده بیرو را به ماندن در پرسپولیس راضی کنند.

  • بیرو گران‌تر می‌شود؟

دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس قرار است در دومین جلسه خود با باشگاه تکلیف نهایی‌اش را مشخص کند. این در حالی است که بیرانوند تا اینجای کار چیزی نزدیک به ۴۰درصد از قرارداد فصل گذشته را طلبکار است. شنیده می‌شود مسئولان پرسپولیس برای حفظ دروازه‌بان شماره‌یک تیم‌ملی به دنبال این هستند تا علاوه بر تسویه‌حساب با او مبلغ قراردادش را هم افزایش دهند و شاید با این حساب او حاضر به ماندن در پرسپولیس شود که در این صورت بیرانوند به یکی از گران‌ترین بازیکنان لیگ تبدیل خواهد شد.

  • ۲آلترناتیو برای بیرانوند

اولویت پرسپولیس در درون دروازه برای فصل آینده قطعا بیرانوند است اما اگر بنا به هر دلیلی از پرسپولیس جدا شود مسئولان باشگاه خیلی زود به سراغ جانشین او خواهند رفت. شنیده می‌شود که امیر عابدزاده و رادوشوویچ ۲گزینه جانشنی بیرانوند خواهند بود و در صورت جدایی علیرضا یکی از این دو نفر و یا حتی هر دوی آنها دروازه‌بان‌های پرسپولیس در فصل جدید خواهند بود.

برچسب‌ها:

نظر شما