شناسهٔ خبر: 33650760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فرینا | لینک خبر

انتخاب مدیرعامل شرکت دنیلی ارس به عنوان چهره برتر ملی اصناف آخرین اخبار آرشیو گروه های خبری

خبرنگار منطقه آزاد ارس

مدیرعامل شرکت پیشگامان دنیلی ارس به عنوان چهره برتر ملی اصناف در حوزه تولید، کارآفرینی و بومی سازی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل شرکت پیشگامان دنیلی ارس به عنوان چهره برتر ملی اصناف در حوزه تولید، کارآفرینی و بومی سازی معرفی شد.
به گزارش فرینا، آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رضا رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای پارلمان اتاق اصناف ایران و محسن نریمان؛ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در سالن همایش صدا و سیما برگزار شد.

در مورد دنیلی بیشتر بدانید

مدیرعامل شرکت پیشگامان دنیلی ارس در حاشیه این آیین گفت: افتخار می کنم که به عنوان یک تولید کننده و فعال اقتصادی منطقه آزاد ارس، موفق به دریافت این تندیس شده ام.
علی اژدرکش، خاطرنشان کرد: حمایت های سازمان منطقه آزاد ارس و به خصوص مدیرعامل سازمان، باعث شده است تا شرکت دنیلی فعالیت خود را بیشتر کرده و در حوزه تولید، کارآفرینی و بومی سازی محصولات و برندهای خارجی، حرف هایی برای گفتن داشته باشد.
وی افزود: همه ما تلاش می کنیم تا اقتصاد کشور عزیزمان ایران، حرکت رو به جلویی داشته باشد و با تلاش و همکاری هر دو بخش خصوصی و دولت این موضوع امکانپذیر خواهد بود.

فیلم تجلیل را اینجا ببینید

شرکت پیشگامان دنیلی ارس یکی از شرکت های فعال در منطقه آزاد ارس است که در حوزه کفش و پوشاک فعالیت می کند. سالانه بالغ بر ۸۰۰هزار جفت کفش در این کارخانه تولید می شود و فعالیت این کارخانه باعث اشتغال 380 نفر شده است. فاز دوم کارخانه پیشگامان دنیلی ارس نیز با تولید روزانه ۱۲۰۰ ثوب انواع لباس های ورزشی زنانه و مردانه با برند هکتاتون و اشتغالزایی ۸۰نفر فعالیت خود را شروع کرده است.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

نظر شما