شناسهٔ خبر: 33649547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار زنجان:

تداوم انقلاب اسلامی ایران در سایه وحدت امکان‌پذیر است

حقیقی با اشاره به اینکه کسانی می‌توانند رنج‌های آزادگان و دردهای جانبازان را درک کنند که تنها یک لحظه جای آنان باشند، گفت: شهدا به خاطر خدا و اهداف عالیه نظام اسلامی از بهترین چیزشان گذاشتند و عزیزترین هستی خود را در این راه تقدیم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛  فتح‌الله حقیقی عصر امروز در مراسم کشوری یادواره شهدای مدافع حرم و حریم ولایت که به میزبانی شهرستان ابهر برگزار شد، اظهار کرد: زنجان مهد غواصان دریادل و مهد حریم ولایت با وجود جوانان ولایت‌مدار و دریادل است. 

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه هر چیز در این دنیا از بین رفتنی و کهنه شدنی است اما آنچه که همیشه جاودان می‌ماند نام شهید است، تصریح کرد: دلیل ماندگاری شهدا این است که شهید حق است. 

وی با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه و نزد خداوند، ادامه داد: کسانی افتخار خانواده شهید بودن را دارند که جایگاه شهید و شهادت را به خوبی درک کرده‌اند. 

حقیقی با اشاره به اینکه کسانی می‌توانند رنج‌های آزادگان و دردهای جانبازان را درک کنند که تنها یک لحظه جای آنان باشند، گفت: شهدا به خاطر خدا و اهداف عالیه نظام اسلامی از بهترین چیزشان گذاشتند و عزیزترین هستی خود را در این راه تقدیم کردند. 

نماینده عالی دولت در استان زنجان با تاکید بر اینکه تجلیل از حانواده شهدا به این معنی است که ما برای خود ارزش قائل هستیم، ادامه داد: نباید فراموش کنیم چه بهایی در راه رشد و تعالی کشور داده شده است. 

این مسئول با اشاره به دشمنی آمریکا و ازناب منطقه‌ای آن‌ها، ادامه داد: همه ما باید بدانیم و به جوانان و نوجوانان‌مان بگوییم که موضوع دشمنی آمریکا با ما تازگی ندارد. 

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه ما برای اقامه عدل و صلح در جهان انقلاب کردیم، یادآور شد: از آنجایی که دولت‌های مستکبر همواره برای بسط عدل و صلح در جهان اعتباری قائل نبودند و از زمان پیروزی انقلاب تاکنون از هیچ دشمنی علیه ملت ایران دریغ نکرده و در همه حوادث کشور به طور مستقیم و غیر‌مستقیم حضور داشته‌اند. 

وی عنوان کرد: برای پیروزی در برابر دشمن باید دشمن‌شناس بوده و اقدامات آن‌ها را بشناسیم تا بتوانیم نقشه‌های آنان را عقیم کنیم. 

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه دشمن برای ارزیابی و محک توان نظامی ایران و یا هر سیاست دیگری که بتوان نام آن ‌را گذاشت، پهباد مدرنی فرستاد و جواب دندان‌شکن تحویل گرفت، افزود: آمریکا اگر توان و جرات حمله نطامی به کشورمان را داشته باشد از آن دریغ نمی‌کند. 

حقیقی با اشاره به اینکه علی‌رغم شیطنت‌های دشمنان، پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه علمی و نظامی در کشور حاصل شده است، بیان کرد: در حوزه پژوهش‌های علمی کشور ما در دنیا دارای رتبه ۱۶ و در منطقه رتبه اول هستیم. 

وی با اشاره به اقدام وحدت‌بخش سپاه در هدف قرار دادن مقر تروریست‌های اهواز که هزاران کیلومتر آن سوتر از مرزها بود، بیان کرد: امروز نیروهای مسلح کشور ما به جایگاهی رسیده‌اند که دشمن را با دقت تمام هدف قرار می‌دهند. 

این مسئول ادامه داد: عملکرد سپاه در حادثه تروریستی اهواز سبب اتحاد شده و دانش نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید. 

وی از ولایت‌فقیه به عنوان یکی از رموز اتحاد کشور نام برد و گفت: جوانان امروز کشور ما مانند جوانان دیروز گوش به فرمان ولی‌فقیه بوده و در راه انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند. 

نماینده عالی دولت در استان زنجان یادآور شد: در سایه اتحاد، انقلاب اسلامی پیروز شد و تداوم آن نیز در گرو اتحاد است‌ و با حضور جوانان عاشق ولایت‌فقیه امروز و دیروز، روز به روز بر این انسجام و وفاق افزوده می‌شود. 

حقیقی با اشاره به اینکه هیچ شکی در مشکلات کشور و انتقادهای وارده وجود ندارد، بیان کرد: با وجود این جوانان که عاشق ولایت هستند و حماسه‌های تاریخی که آفریدند، هیچ بیگانه‌ای جرات و فرصت نگاه چپ به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

 

نظر شما