شناسهٔ خبر: 33649258 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

میرزاپور در گفتگو با آنا:

فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در اردوی جهادی پردیس فارابی دانشگاه تهران است

مسئول گروه جهادی سبحان پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: مقصد دومین اردوی جهادی این پردیس آق‌قلای گلستان است و فردا ثبت‌نام‌ها برای شرکت در این اردوی جهادی پایان می‌یابد.

صاحب‌خبر -

امیررضا میرزاپور در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با آخرین فعالیت‌های گروه جهادی سبحان وابسته به بسیج دانشجویی پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: دانشجویان جهادگر پردیس فارابی دانشگاه تهران از پنج‌شنبه 6 تیرماه به آق‌قلای استان گلستان اعزام خواهند شد و به مدت یک هفته فعالیت‌های جهادی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: تا امروز 30 نفر برای شرکت در این اردوی جهادی اعلام آمادگی کردند و فردا نیز آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت در اردوی جهادی آق‌قلا است. ظرفیت شرکت در این اردو هم محدود بوده و ویژه دانشجویان پسر است.

مسئول گروه جهادی سبحان پردیس فارابی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: هر کدام از دفاتر بسیج دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران گروه‌های جهادی مستقل دارند. اردوهای قبلی گروه جهادی سبحان در کرمانشاه برگزار شد و دومین اردوی ما نیز قرار است در آق‌قلا برگزار شود به همین خاطر تیم‌های شناسایی از امروز وارد آق‌قلا شده‌اند و حوزه کاری ما به احتمال زیاد عمرانی و لایروبی است.

انتهای پیام/4107/4126/پ

نظر شما