شناسهٔ خبر: 33639876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه صمت | لینک خبر

گزارش ویژه صمت از هفدهمین رویداد تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان

درخشش فعالان ساختمانی در ۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی

صاحب‌خبر -

میلاد محمدی: هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان، ۳۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان به پایان رسید.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان با اشاره به برگزاری مهم‌ترین رویداد صنعت ساختمان ایران در شمال کشور گفت، ۶۵ مشارکت‌کننده تخصصی در فضایی افزون بر ۶ هزار مترمربع آخرین فناوری‌های نوین صنعت ساختمان ایران عرضه کردند.
مهرداد یزدی با اشاره به اینکه رویکرد نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی برون‌سپاری برگزاری رویدادها است، اظهارکرد: هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساختمان گلستان گلستان براساس رتبه‌بندی برگزار‌کنندگان رویدادهای تخصصی کشور به شرکت نمایشگاهی آرتانمانگر اردبیل واگذار شد و این شرکت توانست شاخص‌ها و استانداردهای نمایشگاهی را به‌خوبی اجرا کند.
وی درباره جزییات برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان تصریح کرد: این دوره ۶۵ شرکت تخصصی از ۱۰ استان کشور از جمله گلستان تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل آذربایجان شرقی، یزد، مازندران و سمنان حضور یافتند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان گلستان با اشاره به برگزاری رویدادهای صنعت ساختمان در شمال کشور تصریح کرد: در این دوره بیش از ۵۰ درصد مشارکت‌کنندگان از استان گلستان حضور داشتند و از مجموع تمامی مشارکت‌کنندگان، ۳۲ مشارکت‌کننده وفادار و ۳۳ مشارکت‌کننده جدید ثبت‌نام شده بودند.
یزدی با اشاره به سرمایه‌گذاری مشارکت‌کنندگان در این رویداد اظهار کرد: بیش از ۳ هزار متر از فضای نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان شامل غرفه‌سازی‌های ویژه و همراه با برنامه‌ریزی تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی بود که این موضوع در مقایسه با سایر رویدادهای نمایشگاهی شمال ایران بی‌سابقه بوده است.
وی با بیان اینکه در این دوره بیش از ۱۵ درصد رشد کمی و ۳۰ درصد رشد کیفی روبه‌رو بودیم، اضافه کرد: در این دوره ۱۳ گروه تخصصی در زمینه‌های، در و پنجره، آسانسور، افزودنی‌های بتن، اسکلت فلزی، دکوراسیون داخلی، در ضدسرقت و در و پنجره «یوپی‌وی‌سی‌»، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، پوشش‌های سقفی و عایق‌های رطوبتی، سنگ و نما، لوله و اتصالات، صنایع روشنایی، سیم و کابل و کلید پریز و قطعات هم‌ردیف، مصالح ساختمانی، ساندویچ پانل و کانکس، ورقهای نمای کامپوزیت، سنگ ساختمانی و سنگ تزئینی، بتن و بلوک‌های‌های سبک ساختمانی حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: در این دوره بیشترین مشارکت از استان‌های گلستان، تهران، خراسان رضوی، اردبیل و اصفهان و در گروه‌های کالایی در و پنجره یو‌پی‌وی‌سی، سیم و کابل و صنایع روشنایی، در ضدسرقت، سنگ‌های ساختمانی و سازه‌های فولادی بود که نسبت به دوره‌های گذشته بیش از پیش مورد توجه قرارگرفت. وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حمایت جدی و حضور مقامات استان گلستان همراه است اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی، مدیرکل کار و رفاه و تامین اجتماعی، نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، رئیس انجمن انبوه‌سازان استان گلستان، اعضای اتاق اصناف استان گلستان و مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به ‌طوررسمی راه‌اندازی شد.
گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان ازسوی شرکت نمایشگاهی آرتا نمانگر اردبیل از ۲۸ تا ۳۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان برگزار شد.


نظر شما