شناسهٔ خبر: 33617635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز:

شهید چمران مقابل ظلم و ستم به مظلومان سکوت نکرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: شهید چمران از همه لحاظ متخصص و کاربلد بود و نمی‌توانست مقابل ظلم و ستم به مظلومان سکوت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهواز، حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی صبح امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام مدفون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اعلام اینکه شهدا با اینکه بین ما نیستند؛ ولی زنده و ناظر اعمال ما هستند و وظیفه ما ادامه دادن راه آنان است، اظهار کرد: شهدا با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و تقدیم جان شیرین خود، توانستند به مقامی دست یابند که هیچ‌کدام از عرفا به این مقام دست نیافته‌اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سرباز رشید اسلام، شهید دکتر چمران افزود: روز گذشته سالگرد شهادت این شهید بزرگوار بود، فردی که از همه لحاظ متخصص و کاربلد بود و نمی‌توانست مقابل ظلم و ستم به مظلومان سکوت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با بیان اینکه اگر ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، به‌طور یقین مورد لطف و رحمت خداوند بزرگ قرار می‌گیریم، بیان کرد: باید با خواندن وصیت‌نامه این عزیزان با زندگی و راه و رسم مردانگی و جانفشانی شهدا آشنا شویم و آنها را در زندگی خود به کار ببریم.

براتی ادامه داد: به خاطر رشادت و جانفشانی این عزیزان است که مردم با شهامت و مقاومت در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند.

مدیر امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز نیز هدف از برگزاری این مراسم را تجدید بیعت دانشجویان با آرمان‌های شهدا و امام شهدا بیان کرد.

سیداحمد موسوی گفت: هر ترم و در آغاز امتحانات پایانی، دانشجویان در حرکتی خودجوش با ادای احترام، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، خود را برای امتحانات پایان ترم آماده می‌کنند.

انتهای پیام/4103/4062/

نظر شما