شناسهٔ خبر: 33613496 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بهرامی در گفتگو با آنا:

دانشجویان در طرح‌های ملی حضور تأثیر‌گذاری دارند

دبیر انجمن علمی دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: حضور دانشجویان در طرح‌های ملی موفقیت‌آمیز، تأثیر‌گذار و مهم است.

صاحب‌خبر -

محمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کازرون  درباره خدمات دانشجویان رشته بهداشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اظهار کرد: دانشجویان رشته بهداشت عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز پایگاه سنجش و کنترل فشار خون ایجاد کردند.

وی افزود: پنجشنبه گذشته 30 خردادماه 98 جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان و مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی استان و کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد و دانشجویان کازرونی فعالیت خود را در این محل آغاز و خدمات ارزشمندی انجام دادند.

دبیر انجمن علمی بهداشت عمومی واحد کازرون گفت: دانشجویان رشته بهداشت عمومی واحد کازرون به‌طور مستمر از ابتدای این طرح در حال سنجش و کنترل فشار خون و ارائه آموزش‌های لازم  به شهروندان و هم‌استانی‌ها بوده‌اند.

بهرامی خاطرنشان کرد: دانشجو یک عنصر بسیار مهم است که حضور آنان در تمام طرح‌های ملی موفقیت‌آمیز بوده و باید تلاش شود از عملکرد آنان در برنامه‌های اجرایی ملی و کشوری استفاد کرد و حضور و فعالیت دانشجویان در طرح‌های بزرگ و ملی که در سراسر کشور در حال اجراست، نشان از اعتماد به توانمندی این قشر است.

 انتهای پیام/4117/4103/

نظر شما