شناسهٔ خبر: 33602998 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه اراک ؛

سیلی محکم ایران به آمریکا

خبرگزاری صداوسیما

خطیب نماز جمعه اراک: آمریکایی ها بازهم از جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی خوردند.

صاحب‌خبر -

نماز جمعهبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک، کشف شبکه جاسوسی آمریکا توسط سربازان گمنام امام زمان و ساقط کردن پهپاد ۱۲۰ میلیون دلاری آمریکا در آب‌های ایران بدست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کار بزرگی دانست و ضمن تقدیر از آنها، گفت: آمریکایی‌ها بازهم از جمهوری اسلامی ایران سیلی محکمی خوردند.

وی افزود: ایران، سرزمین شیران و سرزمین خمینی کبیر است و آقای ترامپ باید چشم و گوشش را باز کند و آلت دست نتانیاهو قرار نگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آمریکا خیال نکند ایران هم مانند بعضی از کشورهاست که هر غلطی بخواهد در آنجا انجام دهد چرا که مردم ایران در دفاع از منافع ملی و اقتدار ملی پشت و پناه مقام معظم رهبری در همه عرصه ها هستند.

آیت الله دری افزود: هر کس بخواهد با جریان با عظمت اسلامی و ولایی ایران تقابل کند کاری عبث و بیهوده انجام داده است و آقای ترامپ بهتر است برای شناسایی توانمندی ها و قابلیت های جمهوری اسلامی و عظمت و اقتدار ملت ایران هزینه کند نه برای مبارزه و دشمنی بی نتیجه با ایران.

وی در ادامه به شرایط اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: اصناف کشور، انصاف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و با مردم مدارا و محبت کنند چرا که همه مردم با هم برادر هستند و با یکدیگر در یک کشتی با یک هدف قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حجاب را جزء ضرورت‌های دین اسلام دانست و افزود: دستگاه های امنیتی و انتظامی موظفند که در فضای عمومی با  بی بند و باری با قدرت برخورد کنند و بانوان حضرت فاطمه زهرا سلام الله را الگوی باعظمت خود قرار دهد.

آیت الله دری همچنین بر اهمیت تقوا در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: تقوا عامل معرفت و علم و حکمت است و هرکس تقوای الهی پیشه کند خدا برای او راه نجات قرار می دهد و قلب او  آماده تفضلات خداوند می شود.

وی در پایان یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای استان از جمله دکتر چمران هاشمی سنجانی صادقی و دانش آشتیانی را گرامی داشت.

<div id="video-display-embed-code_3643613"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2456594/3643613?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما