شناسهٔ خبر: 33601159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای طرح تابستانی اوقات فراغت در ۴۵ مکان سیستان و بلوچستان

معاون اوقاف وامورخیریه سیستان وبلوچستان گفت: طرح تابستانی اوقات فراغت با عنوان «نشاط معنوی» با حضور۲۰ مبلغ اعزامی و ۲۵مبلغ بومی در مساجد و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و مدارس برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام محسن اشرفیان معاون اوقاف وامورخیریه سیستان وبلوچستان اظهار کرد: طرح تابستانی اوقات فراغت «نشاط معنوی» با هدف برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دراستان سیستان وبلوچستان با حضور۲۰مبلغ اعزامی و۲۵مبلغ بومی در مساجد و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی و مدارس با همکاری دیگر نهاد‌ها از جمله سپاه وآموزش وپرورش در ۴۵ مکان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان سیستان وبلوچستان افزود: هدف از اجرای این طرح نشاط معنوی برنامه ریزی جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان‏‏‏ است که ضروری است تمامی نیرو‌های دلسوز فرهنگی و مجاهدان عرصه جنگ نرم، نسبت به آن اهتمام داشته و آن را مغتنم شمارند.

وی ادامه داد: جذب نسل جوان و نوجوان به بقاع متبرکه در جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه مخصوصا مراکز افق، تعامل و مشارکت با نهاد‌های فرهنگی همسو، جهت همپوشانی و وحدت رویه در انجام امور فرهنگی و ترویج معارف اسلامی و غنی نمودن اوقات فراغت دانش آموزان از جمله اهداف این طر است.

اشرفیان گفت: این طرح از۱۳ تیر همزمان با ولادت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و شروع دهه کرامت آغاز و تا ۲۹ مردادماه مصادف با عیدسعید غدیر ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی واجتماعی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان سیستان وبلوچستان بیان کرد: مخاطبین طرح دختران و پسران دانش‌آموز از رده سنی ۷ الی ۱۸ سال هستند و از ۲۵ خرداد ثبت نام آغاز و تا ۱۲ تیرماه امسال ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

طرح تابستانی اوقات فراغت  در زاهدان 

نظر شما