شناسهٔ خبر: 33598385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روحیه انقلابی و جهادی مهمترین شاخص یک مدیر برای برطرف شدن مشکلات است

نماینده شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ گفت: روحیه انقلابی و جهادی مهمترین شاخص یک مدیر برای برطرف کردن مشکلات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه برنامه سفر به مناطق محروم با حضور در مسجد جامع دیشموک مشکلات مردم این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این سفر که عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، امام جمعه دیشموک، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، فرماندار کهگیلویه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرعامل آب منطقه‌ای، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل امور بانوان استانداری، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، مدیرکل راهداری، مسئولان شرکت برق و جمع زیادی از مسئولان حضور داشتند.

عدل هاشمی پور در مسجد شهر دیشموک با بیان اینکه عزت و ذلت دست خدا است و همه باید تلاش کنیم تا در جهت عزت خداوند حرکت کنیم عنوان کرد: انتظار من از موکلینم و مدیران بخش این است که مشکلات اولویت‌دار را مطرح کنید، اگر ما سه مشکل مهم این منطقه را مطرح کنیم و آنها را با همکاری مدیران استانی و آقای استاندار در کشور به جد پیگیری کنیم، خیلی بهتر و مثمر ثمر خواهد بود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر صدها پروژه و مشکل را مطرح کنیم به جایی نمی‌رسیم، اما اگر سه پروژه و مشکل مهم را مطرح کنیم، تاثیر گذار خواهد بود.

نماینده شهرستان های کهگیلویه بزرگ بیان کرد: امیدواریم مشکلات مناطق محروم را دست بندی و در هر حوزه یکی دو مشکل را بررسی قرار دهید که این برطرف شدن مشکلات نیازمند وحدت و همدلی همه مسئوولین است و همچنین از خیرین و بخش خصوصی هم کمک بگیریم.

هاشمی پور اولین مشکل مناطق چاروسا و دیشموک را جاده ارتباطی دیشموک قلعه رئیسی و به دهدشت دانست و یادآور شد: مهمترین مشکل امروز مناطق این دو بخش و سبب بن بست این مناطق است که با تکمیل و بازگشایی مسیر آنها و وصل شدن جاده ارتباطی به جاده پاتاوه به دهدشت و همچنین متصل شدن جاده ارتباطی به دشت آزادی و امامزاده نورالدین و همچنین جاده ارتباطی تنگ چویل که بیش از 6میلیارد تومان از بودجه وزارت نفت اختصاص داده شد که نیازمند حمایت و توجه است.

وی خاطرنشان کرد: مردم دیشموک به دلیل اقوام سببی که دارند به مناطق خوزستان باید جاده تنگ چویل متصل شود و اگر همتی بکار بسته شود با نصب پل تنگ چویل مقداری از مشکلات کاسته می شود که این نیازمند حمایت وتلاش همه مسوولان به خصوص مدیرکل راه و شهرسازی است.

هاشمی پور عنوان کرد: جاده دلی احمد، جاده برفکوه، جاده لیراب و سرگچ جاده های هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

نماینده شهرستان کهگیلویه روحیه انقلابی و جهادی را مهمترین شاخص یک مدیر برای برطرف شدن این مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: مدیرعامل گاز استان هر چه سریع تر مشکلات گاز در روستاها را تکمیل کند تا قولی که معاون رئیس بنیاد مسکن کشور دادند بتوانیم روستاها را آسفالت کنیم.

وی به مشکلات کشاورزی اشاره و بیان کرد: ایستگاه پمپ آب روستای سمه که متاسفانه فرسایشی شده و جناب استاندار پمپ‌های ایستگاه در همین استان 6 ماه و 8 ماه تکمیل شد اما چه اتفاقی رخ می دهد که در روستای سمه دیشموک این مقدار طول می کشد و جهاد کشاورزی باید با همتی که کمیته برنامه ریزی انجام دادند 2 میلیارد تومان اختصاص دادند که امیدوارم تلاش شود تا تکمیل شود و مشکلات کشاورزی برطرف شود.

هاشمی‌پور به سیل اخیر در استان اشاره و اظهار داشت: سیل آمد گزارشات خوبی جمع آوری شد و ارسال شد اما چرا هیچ خبری از اعتبارات سیل نیست و جناب استاندار چرا اعتبارات سیل بقیه استان ها داده شد اما استان ما هنوز خبری نیست.

وی به مشکلات ایستگاه برق چاروسا و دیشموک اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه گذشته مجوز ایستگاه برق ممبی، لنده و چاروسا و دیشموک را از وزیر گرفتم که باید هر چه سریعتر زمین تحویل داده شود تا با نصب ایستگاه مشکل برق این مناطق برطرف شود.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ارزش این سفر را به خروجی بودن آن دانست و بیان کرد: حرف‌ها و مشکلات را بیان می کنیم تا در ادامه یک خروجی برای مردم داشته باشد اگر مبنا تنها تصویری بود می‌شد عکس دکتر کلانتری را در تلویزیون هم دید اما آمدیم اینجا تا مشکلات مردم برطرف شود پس تلاش و همت کنید تا مشکلات کاسته شود اما باید این را هم بگویم که با وضعیت بد اقتصادی هم انتظار نداشته باشید شق القمر کنیم.

هاشمی‌پور به مسائل فرهنگی منطقه اشاره کرد و ادامه داد: امروز برای حل این مشکلات نیازمند وحدت است و باید حاشیه ها را کنار گذاشت و دلسوزانه تلاش کنیم.

انتهای پیام/82021

برچسب‌ها:

نظر شما