شناسهٔ خبر: 33597616 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

توضیح قوه قضاییه در خصوص دستگیری یکی از مدیران شرکت‌های وابسته به وزارت نفت

سخنگوی قوه قضاییه درباره جزییات بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه و وابسته به وزارت نفت توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در خصوص جزئیات بازداشت مدیرمالی متخلف یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت پیش از خروج از کشور توسط وزارت اطلاعات در حالی که با همکاری یک صرافی قصد داشت میلیون‌ها یورو را خارج کند، گفت: متهم ردیف اول پرونده مدیر مالی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه و وابسته به وزارت نفت بوده و فرد دوم نیز صرافی بوده که بخشی از پول‌های مربوط به فروش نفت توسط این شرکت زیر مجموعه به حساب وی واریز شده است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: رقمی که در گزارش وزارت اطلاعات به عنوان ضابط دستگاه قضائی در این پرونده اعلام شده ۲۵ میلیون یورو است که به حساب صراف واریز شده و آخرین گزارشی که به ما داده شده ۲۱ میلیون یورو در این حساب موجود بوده و یک رقم ۴ میلیون یورویی بین این دو رقم اختلاف حساب وجود دارد.

پیشتر حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور روز پنجشنبه در آئین معارفه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان خبر بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه و وابسته به وزارت نفت را اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

20 / 20

نظر شما