شناسهٔ خبر: 33597282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز:

اجرای پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز با جدیت دنبال شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز گفت: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان باید با هم افزایی و جدیت دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه در جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس الرز افزود: این مجتمع بسیار زیبا و حساب شده برای ترویج و حفاظت از ارزش های دفاع مقدس و آرمان های انقلاب اسلامی طراحی شده است

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس به واسطه جانفشانی مردم غیور ایران اسلامی، ارزش های والای ایثار، وحدت، همدلی را همراه دارد که باید برای حفظ و ترویج آنها اقدام کرد.

شهبازی گفت: البرز استانی مهاجرپذیر است که ساکنانی از سراسر کشور دارد بنابراین وجود چنین مرکزی با رویکرد ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای این جمعیت بزرگ از برنامه های مهم استان است.

استاندار البرز اضافه کرد: برای تسریع در اجرای این پروژه با تمام توان پای کار هستیم و همراهی لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

وی گفت: درصدد هستیم از اعتبارات اسناد خزانه استان که دستگاه ها موفق به جذب آن نشده اند، برای ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس، زائر سرای البرز در مشهد مقدس و توسعه مصلای کرج بهره برداری کنیم.

شهبازی افزود: فرمانداران موظف هستند که در شهرستان های البرز پیگیری های لازم در حوزه خود در خصوص تعهدات دستگاه ها و شهرداری ها برای ایجاد مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته باشند.

وی با اشاره به کمک های البرز به استان های سیل زده کشور عنوان کرد: تمام این کمک ها از سوی مردم نوع دوست البرز صورت گرفت و امکانات دولتی تنها در حوزه ترابری و ساماندهی این کمک ها مورد استفاده قرار گرفت.

استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه البرز بعنوان استان معین خوزستان برای امداد و خدمات رسانی از سوی وزیر کشور تعیین شده تعهد نوسازی و ترمیم ۷۰۰ واحد منزل مسکونی نیز صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به سفر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و تخصیص اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومانی برای توسعه راه های البرز، افزود: اعتبارات عمرانی البرز برای اولین بار در سال ۹۸ حدود چهار درصد از متوسط کشور بیشتر شد.

۸۰۲۹/‏‬ ۶۱۵۵

برچسب‌ها:

نظر شما