شناسهٔ خبر: 33596775 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فتحی:

پاتوسی در استقلال می‌ماند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرارداد پاتوسی 1.5 ساله بود و نیم فصل آن پرداخت شده است. هیئت مدیره قول داده تا قرارداد او را تأمین اعتبار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا  از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در پایان نشست خبری و مراسم معارفه استراماچونی درباره قرارداد این مربی گفت: من قبلاً توضیح دادم؛ قرارداد استراماچوبی دو ساله است و اعداد و ارقام سایت‌های ایتالیایی در مورد رقم قرارداد درست نیست و قراداد واقعی او از نصف این اعداد هم کمتر است.

وی درباره این‌که آیا باشگاه استقلال زمان کافی برای جذب بازیکنان جدید دارد؛ گفت: بیش از یک ماه تا آغاز مسابقات مانده و نقل‌وانقالات نیز تا دو ماه دیگر ادامه دارد. ما فعلاً پنج بازیکن جدید جذب کردیم که در ایفمارک حضور دارند و در حال سپری کردن تست‌های پزشکی هستند. کار مذاکره با بازیکنان قدیمی نیز برای تمدید قرارداد در جریان است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه با اشاره به این‌که مذاکره برای تمدید قرارداد روزبه چشمی, وریا غفوری و سیدحسین حسینی در حال انجام است؛ تصریح کرد: این سه بازیکن به زودی دوباره به استقلال اضافه می‌شوند. چشمی هم‌اکنون در ایران نیست. قرار است این بازیکن امروز یا فردا به تهران بیاید و با او مذاکره کنیم. ما سعی می‌‌کنیم این بازیکنان را در استقلال نگه داریم.

فتحی درباره خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و حواشی به‌وجود آمده در این مورد خاطرنشان کرد: اجازه بدهید درباره مسائل حاشیه‌ای صحبت نکنیم. امروز مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال برگزار شده و اگر وارد حاشیه نشویم بهتر است.

وی در پاسخ به این سؤال که زمین تمرین استقلال کجا است،؛ گفت: ما در ورزشگاه نفت تهرانسر تمرین خواهیم کرد و زمینی در شأن استقلال خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص این‌که آیا جذب بازیکنان جدید با هماهنگی استراماچونی بوده است یا خیر؛ گفت: بله، ما در مورد بازیکنان هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم و با نظر او بازیکنان جذب شدند. 

فتحی در پاسخ به این سؤال که آیا رحمتی با وی برای جدایی از استقلال صحبت کرد یا خیر؛ گفت: رحمتی بازیکن و کاپیتان بزرگ استقلال بوده و زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده البته او بازیکن آزاد محسوب می‌شود و برای انتخاب تیم جدید وظیفه‌اش بوده که خودش تصمیم بگیرد.

او در ادامه درباره پاتوسی اضافه کرد: قبلاً هم گفتم که قرارداد پاتوسی 1.5 ساله بود و نیم فصل آن پرداخت شده است. هیئت مدیره قول داده تا قرارداد او را تأمین اعتبار کند و به این ترتیب او باقی خواهد ماند.

او در ادامه درباره وضعیت سیدحسین حسینی و توافق 3.5 میلیاردی او عنوان کرد: من با پخش رقم قرارداد مخالف هستم و نباید بازیکن در فضای مجازی صحبت کند. آقای منزوی با آقای حسینی و غفوری صحبت کرده و با آن‌ها به نتایج خوبی رسیده است. هنوز چیزی نهایی نشده و تلاش خود را برای جذب بازیکن در قالب سقف باشگاه انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/4127/

نظر شما