شناسهٔ خبر: 33596096 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تقدیر استاندار کرمان از افتخارآفرینی جوان رابری در برنامه عصر جدید

کرمان - ایرنا - استاندار کرمان از افتخار آفرینی مهدی حیدریان از جوانان شهرستان رابر در برنامه عصر جدید تقدیر کرد و گفت: حمایت از ورزشکاران با استعداد و افتخارآفرین را وظیفه خود می دانیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی روز پنجشنبه در دیدار رئیس فدراسیون تیراندازی کشور افزود: از تمامی مسئولانی که از مهدی حیدریان حمایت کرده اند، تقدیر می کنیم.

وی تاکید کرد: علاقه مند به حمایت از جوانان مستعد این سرزمین هستیم و در این راستا هر کاری از دستمان برآید، انجام خواهیم داد.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: امیدواریم جوانان بااستعداد استان کرمان با سهمیه خوبی در رقابت های المپیک و پاراالمپیک حضور یابند زیرا این حضور موجب توسعه امید و شادابی در جامعه می شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی نیز در دیدار با استاندار گفت: تیزاندازی یک رشته ملی و مذهبی است که در توصیه های پیامبر اکرم (ص) نیز بر موضوع آموزش تیراندازی به فرزندان تاکید شده است.

علی دادگر با اشاره به اینکه تیراندازی از رشته های المپیک نیز به شمار می رود، افزود: در این رقابت ها حضور بانوان در کنار آقایان هیچ منع شرعی و قانونی ندارد و بیشترین مدال آوران این رشته را نیز بانوان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: سه نفر از قهرمانان ملی پوش اهداف پروازی ایران از استان کرمان هستند که برای این استان جای افتخار است.

رئیس فدراسیون تیراندازی از برنامه عصر جدید به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه های تلویزیونی کشور یاد کرد و ادامه داد: مهدی حیدریان از عشایر شهرستان رابر در برنامه عصر جدید نمود بسیار خوبی داشته است و بعداز شناسایی ایشان در آن برنامه و حمایت های دکتر بشرحسینی، تست های ویژه و حرفه ای از وی انجام شد.

دادگر تاکید کرد: حیدریان که پس از حضور در برنامه عصر جدید، برای اولین بار تفنگ بادی ورزشی را به دست گرفت، در حد قهرمانان تیراندازی کرد.

وی با اشاره به این مطلب که حیدریان از جوانان با استعداد این مملکت و شایسته هر گونه حمایتی است، گفت: به منظور پرورش استعدادهای وی سالنی به نام عصر جدید در رابر با امکانات الکترونیکی و به روز تجهیز شده و آماده افتتاح است که بی شک بیش از ۳۰۰ جوانی که هیچ امکانات تفریحی و رفاهی ندارند، جذب این سالن خواهند شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: از توسعه خصوصی و دولتی ورزش تیراندازی در استان کرمان و سایر استان های کشور حمایت می کنیم.

۷۴۴۰ / ‏‬ ۵۰۵۴

نظر شما