شناسهٔ خبر: 33595138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کسب مقام سوم مسابقات دو و میدانی نابینایان توسط بانوی ورزشکار گیلانی

رشت - ایرنا - افسانه اصغرپور از استان گیلان مقام سوم مسابقات دو و میدانی نابینایان کشور را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در رقابت های دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور که در تهران جریان داشت، افسانه اصغرپور از گیلان موفق شد مدال برنز این دوره از مسابقات را کسب کند.

مرتضی ورزلدوست افزود: براین اساس و در جریان این رقابت ها، افسانه اصغرپور ورزشکار شایسته استان موفق شد در پایان سیزدهمین دوره رقابت های دو و میدانی نابینایان و کم بینایان کشور، مقام سوم را کسب کرده و مدال برنز این دوره از رقابت ها را بر گردن بیاویزد.

وی ادامه داد: در سیزدهمین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور، ۹۰ ورزشکار بانو از ۱۹ استان کشور حضور داشتند که به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران با هم به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: در این دوره از رقابت ها، علاوه بر حضور مسئولان فداسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان کشور و ناظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک، ون رووم ناظر فنی کمیته بین المللی پارالمپیک(ipc) نیز حضور داشت که امتیاز این رقابت ها علاوه بر محسوب شدن در رنکینگ جهانی ، برای ثبت رکورد و انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت های جهانی نیز محسوب می شود.

۷۲۸۵ / ‏‬ ۲۰۰۷/‏

برچسب‌ها:

نظر شما