شناسهٔ خبر: 33594835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳ قهرمان تیراندازی ایران از استان کرمان است

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با بیان اینکه در کل ایران استعدادهای بسیاری وجود دارد اما به دلیل کمبود امکانات، شرمنده جوانان هستیم گفت: سه قهرمانان تیراندازی ایران از استان کرمان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی دادگر ظهر امروز در دیدار با فدایی استاندار کرمان با اشاره به اینکه مجمع سالیانه هیئت تیراندازی استان کرمان برگزار شده است اظهار داشت: تیراندازی یک رشته ملی مذهبی است که در دین ما به فراگیری این رشته تاکید شده است.

وی با بیان اینکه این رشته از رشته‌های المپیکی ما نیز هست گفت: این رشته رشته ‌ایست که حضور خانم‌ها و آقایان در کنار هم هیچ منع شرعی ندارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی کشور با اشاره به اینکه بیشترین تیراندازان از جامعه بانوان هستند و بیشترین‌مدال آوران این رشته در مجامع بین‌المللی از این جامعه است افزود: سه تا از قهرمانان تیراندازی ایران از استان کرمان هستند.

وی با بیان اینکه برنامه عصر جدید باعث شد به استعداد جدیدی از تیراندازی در استان کرمان دست پیدا کنیم گفت: در استان کرمان استعدادهای زیادی داریم و آمادگی داریم در بخش‌های مختلف همکاری کنیم.

دادگر با اشاره به اینکه در کل ایران استعدادهای بسیاری وجود دارد اما به دلیل کمبود امکانات، شرمنده جوانان هستیم بیان کرد: ما بودجه ساخت و تامین امکانات در شهرستان‌ها را نداریم.

در این دیدار محمدجواد فدایی استاندار کرمان در این دیدار با بیان اینکه خوشحال هستیم که یکی دیگر از جوانان استان کرمان توانسته جایگاه خوبی پیدا کند گفت: هر کاری که بتوانیم، انجام می‌دهیم و امیدواریم سهمیه خوبی از استان کرمان و کشور در المپیک 2020 حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ن

نظر شما