شناسهٔ خبر: 33594200 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اتمام پروژه‌های نیمه تمام کرمان به بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

استاندار کرمان با اشاره به اینکه برای اتمام حدود ۳ هزار پروژه نیمه تمام استان کرمان حدود ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان نیاز است گفت: یکی از دلایل اصلی نیمه تمام ماندن این پروژه‌ها کارشناسی نبودن آنها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدجواد فدایی ظهر امروز در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید الله‌دادی شهر کرمان که با حضور جمالی‌نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و محمدمهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: خدا را شاکریم که یکی دیگر از پروژه‌های عمران شهری کرمان امروز به بهره‌برداری می‌رسد و مردم از آن استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه نقد منصفانه در اصلاح روش‌ها موثر است گفت: تصمیمات ما باید مبنای کارشناسی داشته باشد و اگر اینگونه باشد با تغییر مدیریت‌ها دچار دوباره کاری‌ها نخواهیم شد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات مهم کشور کارشناسی نبودن تصمیمات است افزود: پروژه‌های عمرانی با توجه به منابع مالی محدود باید اولویت‌بندی شود.

وی با بیان اینکه در سطح استان کرمان پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی داریم عنوان کرد: حدود 3 هزار پروژه نیمه تمام در استان داریم که حدود 4 تا 5 هزار میلیارد تومان برای اتمام آنها نیاز است.

فدایی با اشاره به اینکه یکی از دلایل اصلی نیمه تمام ماندن این پروژه‌ها کارشناسی نبودن آنها است گفت: مسائل مالی، فنی، اقتصادی، زیست‌محیطی و ریسک از مسائلی هستند که باید در تعریف پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ ز

نظر شما