شناسهٔ خبر: 33593198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مشکلات خوزستان با مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی برطرف می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در مسئله مطالبه‌گری برای مشکلات استان زمانی که دانشجویان و جوانان در کنار ما باشند می‌توانیم مطالبه‌گری کنیم زیرا این امر به تنهایی میسر نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در دیدار با دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان که در مسجد رضوان اهواز برگزار شد ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم خوزستان اظهار داشت: استان خوزستان شیشه عمر تمام کشور است چرا که منابع عظیم نفت و گازی که در این استان وجود دارد در هیچ استانی یافت نمی‌شود.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری در سال 75 فرمودند 2 میلیون هکتار از اراضی استان خوزستان باید زیر کشت برود، افزود: متاسفانه در آن زمان مسئولان به این طرح جامه عمل نپوشاندند و در حال حاضر نیز برای اجرای طرح 550 هزار هکتاری عده‌ای می‌گویند نمی‌توان آن را به مرحله کشت رساند که نیاز به پیگیری دارد.

موسوی‌فرد ضمن وارد دانستن مطالبات دانشجویان عنوان کرد: زمانی می توان مطالبه گری را به خوبی انجام دهیم که در کنار شما جوانان باشیم و این امر به تنهایی میسر نمی‌شود.

وی همچنین خطاب به دانشجویان گفتند: زمانی که بنده در خطبه های نماز جمعه نکته ای عرض می‌کنم شما دانشجویان باید آن را تبدیل به گفتمان کنید و به قدری تکرار شود که فقر و مشکلات استان از بین رود.

موسوی فرد ادامه داد: باید کارگروه ها و هیئت‌های اندیشه ورز متشکل از جوانان انقلابی و دانشجویان نخبه استانی تشکیل شود، یکی از برنامه های بنده که در اولویت است بحث آمایش سرزمینی و تحلیل محیطی نسبت به نقاط قوت و ضعف هر شهر و روستا است که در این امر به کمک و همت جوانان نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه بنا را بر جوانان قرار داده اند و انتظار دارند جوانان کار را پیش ببرند.

به گزارش تسنیم در این دیدار تعدادی از نمایندگان بسیج دانشگاهای استان بهبیان مطالب خود پرداختند و همچنین از دانشجویانی که در ماجرای فرمانداری کارون ساعاتی را در بازداشت به سر بردند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

نظر شما