شناسهٔ خبر: 33590163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

مقام اسرائیلی: ارتش ما آماده جنگ نیست

یک مقام رژیم صهیونیستی مجددا به ضعف ارتش این رژیم در هر رویارویی آتی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
یک مقام رژیم صهیونیستی مجددا به ضعف ارتش این رژیم در هر رویارویی آتی تاکید کرد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از النشره، اذعان مقامات صهیونیست به ناتوانی ارتش این رژیم برای وارد شدن به جنگ ادامه دارد.
 
اسحاق بریک بازرس سابق ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ارتش اسرائیل آماده رویارویی احتمالی با برخی کشورهای منطقه نیست.
 
وی افزود: اسرائیل آماده سناریوی رویارویی نظامی با سوریه یا مصر علی الخصوص نیست.
 
صهیونیستها به شدت نگران اوضاع جبهه داخلی خود هستند و هر چند کوشیده اند که با برگزاری مانور جنگ احتمالی با حزب الله را تمرین کنند و بودجه هنگفت ۳۰ میلیارد شیکلی برای ارتش خود اختصاص داده اند تا جبهه داخلی آنرا از حملات موشکی اعم از غزه یا شمال و موشک های حزب الله در امان بدارد؛ اما جبهه داخلی این رژیم به شدت نگران است.
 
با همه تلاشی که مقامات رژیم صهیونیستی به عمل می آورند تا به جبهه داخلی خود درباره جنگ آتی با حزب الله اطمینان دهند اما به اذعان محافل رسانه ای صهیونیست، اسرائیلی ها به سامانه های دفاعی خود اعتمادی ندارند.
 
در کنار ترس مقامات صهیونیست از جبهه داخلی نگرانی دیگر که به ویژه که از زمان جنگ ۳۳ روزه آنها را رها نکرده است بحث ناکارآمدی نیروی زمینی ارتش این رژیم است.این در حالی است که در جدیدترین گزارش های رسانه های رژیم صهیونیستی به افزایش تعداد نظامیانی که در نیروی زمینی اسرائیل در جلسات روان درمانی ارتش این رژیم شرکت می کنند، حکایت دارد.
 
نظامیان صهیونیست از ماموریت های جنگی می ترسند و این ماموریت ها همان کابوسی برای آنها محسوب می شود. برخی نظامیان این رژیم نیز از خدمت نظامی فرار می کنند.مشکل ارتش اسرائیل در فرماندهی و ضعف ارزش نیست بلکه بحران حرفه ای در نیروی زمینی است.
 
قدر مسلم آن است که نظامیان صهیونیست از جنگ هراس دارند و این به چالشی برای مقامات رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و علی رغم تبلیغاتی که درباره تجهیز نیروی زمینی به سلاح های جدید می کنند اما واقعیت این است که نیروی زمینی این رژیم همچنان کارایی ندارد و تل آویو در حال حاضر به توان نیروی هوایی خود بسنده کرده است. وجود مانورهای گسترده و تمرینات نظامیان این رژیم با هدف فائق آمدن بر مشکلات فراوانی است که مقامات صهیونیست امیدوار به رفع آن هستند اما مگر می شود؛ نظامیانی که انگیزه و روحیه ندارند را با وعده سلاح پیشرفته روحیه داد؟

نظر شما