شناسهٔ خبر: 33590143 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

چراغ سبز آمریکا برای ورود صهیونیست‌ها به کارگاه اقتصادی بحرین

یک روزنامه رژیم صهیونیستی فاش کرد مشاور رئیس‌جمهور آمریکا برای ورود رسانه‌های صهیونیستی به بحرین با هدف پوشش خبری کارگاه اقتصادی منامه چراغ سبز نشان داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روسیاالیوم، روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بحرین به 6 رسانه صهیونیستی برای پوشش کارگاه اقتصادی بحرین مجوز داده است. این اقدام پس از مداخله و چراغ سبز نشان دادن جراد کوشنر انجام شد.

طبق این گزارش، بحرین روز گذشته به درخواست کاخ سفید و شخص مشاور رئیس‌جمهور آمریکا و مسئول طرح صلح آمریکا موسوم به «معامله قرن»، با ورود خبرنگاران رژیم صهیونیستی به منامه موافقت کرده است.

این در حالی است که بحرین روابط دیپلماتیک رسمی با رژیم صهیونیستی ندارد و برای نخستین‌بار است که برای پوشش یک مراسم، چنین مجوزی را به رسانه‌های صهیونیستی می‌دهد.

کاخ سفید اعلام کرده است که نمایندگان رسمی رژیم صهیونیستی در این کارگاه مشارکت نمی‌کنند تا جنبه سیاسی پیدا نکند. قرار است «موشه کحلون»، وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی ریاست هیئت این رژیم را در کارگاه اقتصادی منامه برعهده داشته باشد.

به گزارش آنا، آمریکا و بحرین اعلام کرده‌اند که منامه روزهای 25 و 26 ژوئن (چهارم و پنجم تیر سال جاری) میزبان یک کارگاه اقتصادی با ادعای سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی است. البته عنوان این نشست، «کنفرانس اقتصادی منامه» بود که به دلیل جنبه‌های سیاسی و مخالفت‌های بین‌المللی با آن به دلیل سیاست‌های ضدفلسطینی و در راستای معامله قرن، آمریکا نام آن را به کارگاه اقتصادی تغییر داد تا افکار عمومی را درباره ماهیت ضدفلسطینی نشست منحرف کند.

انتهای پیام/4033/پ

برچسب‌ها:

نظر شما