شناسهٔ خبر: 33590110 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اولین رویداد "ایران موبایل سامیت" آغاز به کار کرد

برای اولین بار به منظور تمرکز بر محتوا و مشکلات حوزه موبایل طراحی و برنامه‎ریزی "موبایل ایران سامیت" کار خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در برگزاری‎های اکوسیستم استارتاپی ایران معدود همایش یا کنفرانسی با رویکرد و نگاه اختصاصی موبایل برگزار می‎شود. به همین دلیل این رویداد، هم‌ ردیف رویدادهای حوزه موبایل در حال برگزار است.  

رویداد ایران موبایل سامیت علاوه بر پنل‎های تخصصی و سخنرانی‌ها، کارگاه‎های مفید و نمایشگاه جانبی در حوزه‌های مختلف موبایل نیز دارد که علاقه‌مندان و فعالان هر حوزه می‎توانند از آن بهرهمند شوند.

میلاد نوری، .هماهنگ کننده این رویداد" ایران موبایل سامیت" درباره چگونگی برگزاری این رویداد و اهداف آن، گفت: اولین دوره رویداد ایران موبایل سامیت با هدف گردهم آوردن بازیگران اصلی و بزرگ صنایع مبتی بر موبایل است.

وی ادامه داد: در این رویداد از بازی سازها، شرکت‌های فعال در حوزه مارکتینگ، تبلیغات، مارکت‌ها، تامین کنندگان زیرساخت پیام رسان‌ها، مسیریاب‌ها و ... دعوت شده تا به انتقال تجربه بپردازند.

نوری با بیان اینکه بسیاری از حاضران در این رویداد در ابتدای راه کسب و کارهای دیجیتالی یا اواسط آن هستند، افزود: این افراد می‌توانند از تجربه‌های فعالان این حضور برای توسعه کسب و کار خود و رشد استفاده کنند.

وی تاکید کرد: ما در رویداد ایران موبایل صفر تا صد یک کسب و کار موبایلی را در نظر گرفته و تمام چالش‌های پیش رو توسعه، برندینگ و فروش آن را شناسایی کردیم.

نوری برگزاری کارگاه های آموزشی در این رویداد برای صاحبان کسب و کارهای موبایلی قدمی برای رفع چالش‌های پیش روی آن‌ها دانست.

وی در پایان سخنان خود گفت: رویداد ایران موبایل سامیت استمرار خواهد داشت و برگزاری سالی یکبار آن از برنامه‌های ما است.

همچنین، در دور اول رویداد موبایل ایران سامیت موضوعات و محورهای زیر در سخنرانی‌ها و پنل‌های گفتگو به عنوان محور اصلی مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرند:  

_ نوآوری رشد در صنعت موبایل

_ درآمدزایی و بازهای موبایلی

_ بازاریابی و تبلیغات در موبایل

_ دستیابی کاربران جدید و بهبود ترافیک

_ فروشگاه‌های نرم افزار و موبایل

_ مدیریت‌های موبایلی و اپلیکیشنی و پرداخت

این رویداد برای دور اول به مدت دو روز از تاریخ ۳۰ و ۳۱ خردادماه جاری در سالن کتابخانه ملی با ظرفیت ۸۰۰ نفر در هر روز  برگزار می‌شود.

 

نظر شما