شناسهٔ خبر: 33589999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد خبر داد؛

درگیری با سلاح سرد در مترو مشهد/ضارب متواری شد

مشهد-سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت:درگیری چندین جوان در یکی از ایستگاه های قطار شهری مشهد با سلاح سرد منجر به زخمی شدن یک نفر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، میثم زارع در همین رابطه صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند جوان شب گذشته در بوستان ملت با هم درگیر می‌شوند و در ادامه نزاع خود وارد ایستگاه قطار شهری پارک ملت شده و به ادامه درگیری می‌پردازند.

وی افزود: درگیری بین این جوانان ادامه پیدا می‌کند و آنان که مسافر مترو نیز نبودند، از بالای نرده‌های قطار شهری به داخل ایستگاه هجوم می‌آوردند و در کمتر از یک دقیقه از ورود این افراد به داخل مترو، همزمان نیز قطار وارد ایستگاه می‌شود و یکی از جوانان برای فرار از دست ضارب به داخل واگن بانوان می‌رود. فرد ضارب نیز پشت سر وی وارد واگن بانوان می‌شود و پس از وارد کردن چند ضربه چاقو به جوان، از صحنه فرار می‌کند.

سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: نگهبان ایستگاه که در سکوی مقابل مشغول انجام وظیفه بوده با مشاهده موضوع دکمه توقف اضطراری را به منظور حفظ جان مسافران و رفع خطر فشار می دهد و سریعاً به سمت سکوی مقابل حرکت می‌کند اما با توجه به اینکه این حادثه در کمتر از یک دقیقه به وقوع می‌پیوندند، جوان ضارب و همراهانش در ازدحام جمعیت از صحنه می‌گریزند.

وی بیان کرد: اورژانس بلافاصله به محل اعزام شده و مصدوم به بیمارستان فارابی منتقل و بستری شده است و در عین حال واحد حقوقی و قضائی شرکت بهره‌برداری قطارشهری به همراه نیروی انتظامی پیگیر موضوع هستند و این مورد را بررسی می‌کنند.

نظر شما