شناسهٔ خبر: 33586289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدارس زنجان آماده اجرای طرح هجرت ۳؛ ۳۰ درصد لوازم و تجهیزات طرح خریداری شد

مدیرکل نوساز، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: در سال جاری ۲۰ تا ۳۰ درصد از خریدها انجام شده است که پس از اتمام ایام امتحانات در یکی دو روز آتی تحویل آموزش و پرورش نیز داده می‌شود.

صاحب‌خبر -

جهانگیر صفری در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: طرح هجرت 3 در اداره نوسازی, توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در قالب اخذ تجهیزات و اعتبارات انجام می‌شود.

وی درباره همکاری سپاه و آموزش و پرورش با اداره نوسازی, توسعه و تجهیز مدارس افزود: تامین نیرو، امکانات در طرح هجرت 3 برعهده آموزش و پرورش و سپاه است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در زمینه شرح وظیفه تعریف شده برای اداره نوسازی؛ توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در زمینه طرح هجرت عنوان کرد: این اداره تنها پیرامون بحث نظارتی و تامین مالی طرح مذکور ایفای وظیفه می‌کند.

صفری با بیان اینکه اعتباری معادل مبلغ 200 میلیون تومان درخواست شده است که تا به الان تخصیص داده نشده است، افزود:  در صورتی که اعتبار لازم به نوسازی, توسعه و تجهیز استان زنجان تخصیص داده شود اعتبار در اختیار آموزش و پرورش قرار داده می‌شود.

وی به اهداف اجرای طرح هجرت 3 اشاره و عنوان کرد: این امر جهت شاداب سازی مدارس و استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان صورت می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در خصوص اقدامات اجرایی تعریف شده در این طرح گفت: طرح هجرت 3 به طور معمول برای نقاشی دیوارها و مدارس و نیز تعمیر میز و نیمکت مدارس انجام می‌شود اما بحث انجام امور سخت افزاری را شامل نمی‌شود.

 صفری عنوان کرد: بحث حق‌الزحمه و دهان شیرینی دانش آموزان برعهده سپاه و آموزش و پرورش است و ارتباطی با اداره نوسازی ندارد.

وی بیان کرد: معمولا پیش از وقوع این طرح خریدارهایی توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس صورت می‌گیرد.

 انتهای پیام/ ز

نظر شما