شناسهٔ خبر: 33585796 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

خط حزب‌الله ۱۸۹

دروغ بزرگی که هیچ‌گاه ثابت نکردند

منبع: khamenei.ir

صد و هشتادو نهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «دروغ بزرگی که هیچگاه ثابت نکردند» منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، حضور خیابانی طرفداران سران فتنه برای اعتراض به نتیجه‌ی انتخابات و به تعبیر رهبر انقلاب «زورآزمایی و اردوکشی خیابانی» باعث شد تا برای مدتی کشور به آشوب و اغتشاش کشیده شود، خط حزب‌الله رفتارهای غیر قانونی سران فتنه را در سخن هفته‌ی این شماره‌ی خود روایت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های ممتاز کتاب «فتنه‌ی تغلب» که قریب شش ماه از انتشار آن توسط دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب می‌گذرد بازخوانی مجموعه‌ی اتفاقات، به‌خصوص اقدامات رهبر انقلاب است که در دوران حساس و پرفراز و نشیب فتنه‌ی ۸۸ به وقوع پیوست. نشریه‌ی خط حزب‌الله، در اطلاع‌نگاشت این شماره همین اقدامات و فعالیت‌ها را در خلال رویدادهای مهم و اثرگذار دوران فتنه‌ی ۸۸ مرور کرده است.

همچنین در صفحه‌ی چهارم این شماره نیز خط حزب‌الله به بازخوانی ۴ محور اصلی بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه ۲۹ خرداد ۸۸ پرداخته است.

طبق رسم هفتگی خط حزب‌الله، شماره‌ی ۱۸۹ این هفته‌نامه نیز به روح مطهر شهید حجت‌الاسلام علی مزاری تقدیم می‌شود.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه وA3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

نظر شما