شناسهٔ خبر: 33584843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

کشف سوخت قاچاق در "بهشهر"

گروه استان ها- مازندران- جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 35 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بهشهر، خبرد اد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن مفخمی شهرستانی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع توسط 2 نفر در شهرستان بهشهر ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان بهشهر قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این ماموریت، کار آگاهان اداره مبارزه با قاچاق و ارز پلیس آگاهی بهشهر با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری سوخت توسط متهمان شدند .

سرهنگ مفخمی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازدید از محل نگهداری سوخت قاچاق توسط آنان که داخل یک باغ بوده است، 35 هزار و 500 لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: گازوئیل کشف شده تحویل شرکت نفت شهرستان شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا،اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است،از مردم خواست: برای حمایت از تولیدات ملی و جلوگیری از هدر رفت انرژی و سرمایه های ملی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما