شناسهٔ خبر: 33584067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«شبی که ماه کامل شد» در صدر جدول فروش قرار گرفت

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» پس از گذشت 2 هفته در 121 سینما بیش از 2 میلیارد و 270 میلیون تومان فروش داشته، این فیلم هم اکنون در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روزهای آخر خردادماه، سینماهای اصفهان میزبان فیلم جدید «زهرمار» شده‌اند، همچنین چندین فیلم که از عیدفطر به روی پرده رفته‌اند هنوز در سانس‌های مختلف اکران می‌شوند، علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های مورد علاقه خود را در سینماهای معرفی شده به تماشا بنشینند.

در حالی که بیشتر فیلم های روی پرده در ژانر کمدی تعریف می‌شوند اما سینماروها اقبال بیشتری به «شبی که ماه کامل شد» نشان داده‌اند و با وجود فیلم پربازیگر «ما همه با هم هستیم» بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

* پردیس سینمایی ساحل

برنامه‌های پردیس سینمایی ساحل در این هفته پایانی خرداد شامل «زهرمار»، «دختر شیطان»، «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «ما همه باهم هستیم»، «سامورایی در برلین»، «تگزاس2»، «پیشونی سفید3»، «متری شیش‌و نیم» و یک فیلم از هنر و تجربه با عنوان «یه وا» هستند؛ ساعت شروع این فیلم‌ها از ساعت 10:00 است و تا 23:59 ادامه خواهند داشت، علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها در روزهای آخر خردادماه با تهیه بلیت به این سینما مراجعه کنند.

* سینما فلسطین

سینما فلسطین میزبان 3 فیلم با عنوان‌های «زهرمار»، «شبی که ماه کامل شد» و «ما همه باهم هستیم» در این هفته شده است؛ سانس آغاز این فیلم‌ها از ساعت 10:30 است و تا ساعت 23:30 ادامه خواهند داشت، هنرمندان و سینما دوستان می‌توانند برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها در سانس‌های مشخص شده به این سینما بروند و پای تماشای هر یک از این فیلم‌ها ببنشینند.

* پردیس سینمایی چهارباغ

پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «زهرمار»، «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «ما همه باهم هستیم» و «تگزاس2» را اکران می‌کند؛ این فیلم‌ها از ساعت 10:15 بر روی پرده نقره‌ای می‌روند و تا ساعت 23:59 ادامه خواهند داشت، پردیس چهارباغ میزبان مردم در روزهای آخر خرداد و فصل تابستان خواهد بود.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر فیلم‌های «زهرمار»، «دختر شیطان»، «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد»، «ما همه باهم هستیم»، «سامورایی در برلین»، «تگزاس2»، «متری شیش‌و نیم» و 2 فیلم از هنر و تجربه با نام‌های «دوباره زندگی» و «میدان جوانان سابق» اکران خواهند شد؛ در این سینما فیلم‌ها از ساعت 10:40 شروع می‌شوند و تا ساعت 23:30 این اکران ادامه دارد، کسانی که مایل هستند این فیلم‌ها در این سینما به تماشا بنشینند باید در زمان‌های مشخص به این سینما مراجعه کنند و پای تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند.

* سینما سپاهان

4 فیلم در سینما سپاهان اکران خواهند شد؛ عنوان این فیلم‌ها «زهرمار»، «شبی که ماه کامل شد»، «ما همه باهم هستیم» و «تگزاس2» است؛ هر یک از این فیلم‌ها در سالن‌های مختلف سینما سپاهان بر روی پرده خواهند رفت، سانس شروع این فیلم‌ها از ساعت 10:15 است و تا ساعت 23:00 که پایان سانس فیلم‌ها است ادامه خواهند داشت، علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای فیلم مورد علاقه خود در ساعت مشخص شده به این سینما مراجعه کنند و آن را تماشا کنند.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «زهرمار» در ژانر کمدی است؛ این فیلم سینمایی به کارگردانی سید جواد رضویان و تهیه‌کنندگان جواد نوروز بیگی در سال 1396 ساخته شده است، بازیگرانی که در این فیلم بازی کرده‌اند با نام‌های  سیامک انصاری، نسیم ادبی، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب هستند، موضوع این فیلم «رضا مردی که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند...» است.

* جدول فروش

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» پس از گذشت 2 هفته در 121 سینما بیش از 2 میلیارد و 270  میلیون تومان  فروش داشته است؛ این فیلم هم اکنون در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفته است، پس از آن فیلم سینمایی «ما همه باهم هستیم» پس از گذشت 2 هفته در 145 سینما بیش از 2 میلیارد فروش داشته است، این فیلم دومین فیلم پرفروش جدول هفتگی نام گرفته است.

فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» برای افراد زیر 12 سال توصیه نشده است.

انتهای پیام/63089/ج20/

نظر شما