شناسهٔ خبر: 33583839 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یوونتوس خوش‌بین است که می تواند رابیو را به خدمت بگیرد؛ وضعیت ده لیخت و پوگبا، همچنان رصد می شود

محمد محمدخانی

با مشخص شدن سرمربی، فعالیت یوونتوس در بازار نقل و انتقالات حالا شدت می گیرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- حالا که نام مربی جدید یوونتوس را می دانیم، همه چیز برای ورودی و خروجی های تیم در فصل نقل و انتقالات آماده شده است. سران یوونتوس در حال بررسی شرایط هستند تا ببینند چگونه می توانند ترکیب تیم را برای مائوریتزیو ساری تقویت کنند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در خط دفاع، وضعیت ماتیاس ده لیخت همچنان رصد می شود. ستاره ۱۹ ساله باشگاه آژاکس و تیم ملی هلند، هنوز با بارسلونا یا پاری سن ژرمن قرارداد امضا نکرده است. به همین دلیل تورینی ها از طریق مینو رایولا پیگیر وی هستند. دلیل این کار این است که یوونتوس اگر تصمیم بگیرد در خط هافبک سرمایه گذاری بزرگی انجام ندهد، شاید این پول را در خط دفاع هزینه کند.

در خط هافبک، یوونتوس علاقه زیادی به آدریان رابیو، ستاره ۲۴ ساله خط هافبک پاری سن ژرمن دارد. این بازیکن فرانسوی از تمدید قرارداد با پاریسی ها خودداری کرده و می تواند به طور رایگان راهی تیم دیگری شود. رابیو هنوز تصمیم قطعی خود را اعلام نکرده اما در یوونتوس، خوش‌بینی زیادی وجود دارد که آدریان رابیو به این تیم پاسخ مثبت خواهد داد. فابیو پاراتیچی همچنان رویای پل پوگبا را هم در سر دارد، مخصوصا اینکه اولویت پوگبا، بازگشت به یوونتوس است تا انتقال به رئال مادرید. با این حال شرایط پیچیده است.

پاراتیچی هفته آینده بر سر ژائو کانسلو با نماینده منچسترسیتی دیدار می کند. یوونتوس خواهان ۶۰ میلیون یورو است، منچسترسیتی در تلاش است با پیشنهاد دادن دانیلو، این رقم را پایین بیاورد اما یوونتوس تنها پول نقد می خواهد.

نظر شما