شناسهٔ خبر: 33583369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

مظلومی در گفت‌وگوی کوتاه با «فرهیختگان»:

استعفایم را قبول نکردند/ به‌موقع همه چیز را می‌گویم

به‌موقع همه‌چیز را می‌گویم. الان استقلال نیاز به آرامش دارد و باید برای آماده‌سازی پرقدرت به این تیم کمک کرد. با این حال حتما در یک فرصت دیگر در این خصوص مفصل صحبت خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، هفته گذشته و در آستانه معرفی سرمربی استقلال‌تهران، یک عضو دیگر این باشگاه از سمت خود کنار کشید. پرویز مظلومی، سرمربی سابق این تیم و رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال از ریاست خود در این کمیته استعفا کرد. مظلومی که برای اولین‌بار اعلام کرده بود، آندره آ استراماچونی به‌عنوان گزینه نهایی سرمربیگری این تیم منصوب شده است، در گفت‌وگویی در همان زمان اعلام کرده بود دیگر میلی به ادامه حضور در سمتش ندارد و تاکید کرده بود چند وقتی است به باشگاه نرفته‌ و به‌خاطر یک‌سری از اتفاق‌ها تصمیم به استعفا از کمیته فنی باشگاه استقلال گرفته است.  ظاهرا کمیته فنی در جذب بازیکنان و پیش‌بینی اهداف فصل آینده، نادیده گرفته شده‌ و تمام تصمیمات زیر‌نظر امیرحسین فتحی و علی خطیر عملی می‌شوند و همین موضوع ناراحتی اعضای فنی از جمله مظلومی را در پی داشته است.

مظلومی: با قدرت روی استعفایم هستم

در همین راستا «فرهیختگان» با پرویز مظلومی تماس گرفت تا از صحت و سقم ماجرا و سرنوشت استعفایش سوال کند. با این حال مظلومی خیلی تمایل به مصاحبه نداشت، اما در صحبت‌هایی کوتاه اظهار داشت: «استعفایم را تقدیم باشگاه کرده‌ام، ولی مسئولان باشگاه آن را نپذیرفته و اعلام کرده‌اند که باید در کمیته فنی به کارم ادامه دهم. با این حال روی این امر همچنان پافشاری و با قدرت روی استعفایم تاکید دارم.»

به‌موقع شفاف‌سازی می‌کنم

ماجراهای استقلال هر روز در ابعاد تازه‌ای نقل محافل می‌شود. در این بین شنیده می‌شد که مسئولان استقلال با سید‌محمد حسینی، هافبک سال گذشته ذوب‌آهن اصفهان مذاکره کرده‌اند. پس از این موضوع نقل قول‌هایی از فرهاد مجیدی در فضای مجازی منتشر شد که در آن با انتقاد از پرویز مظلومی، عضو کمیته فنی باشگاه استقلال مدعی شد که مظلومی با حسینی مذاکره کرده درحالی که چنین اجازه‌ای نداشته و البته ادبیات مجیدی نیز درخصوص سرمربی سابقش هرگز جالب نبود.  مظلومی که تاکید داشت قصد صحبت درباره ماجراهای اخیر را ندارد، در توضیحی کوتاه گفت: «به‌موقع همه‌چیز را می‌گویم. الان استقلال نیاز به آرامش دارد و باید برای آماده‌سازی پرقدرت به این تیم کمک کرد. با این حال حتما در یک فرصت دیگر در این خصوص مفصل صحبت خواهم کرد.»

نظر شما