شناسهٔ خبر: 33583190 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

زن سـارق در دام پلیس

زن جوان که با ورود به حیاط مجتمع‌های مسکونی اقدام به سرقت می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد. از چندی قبل شکایت‌های زیادی از سوی ساکنان مجتمع‌های مسکونی در شهرستان آستارا به پلیس اعلام شد مبنی بر اینکه زنی ناشناس با ورود به حیاط خانه‌شان وسایلی از جمله دوچرخه، ابزار و لوازم باارزش را سرقت می‌کند.

صاحب‌خبر -

شاکیان پرونده همگی درباره نحوه و چگونگی سرقت‌ها به یک مورد مشابه اشاره کرده بودند . بنا بر اظهارات مالباختگان یک زن با ظاهری آراسته به  در خانه‌شان مراجعه و خود را از بستگان یکی از همسایه‌ها معرفی کرده و خواسته که در حیاط را برایش باز کنند.
پلیس با دریافت این اطلاعات فرضیه سریالی بودن سرقت‌ها و تجسس برای ردیابی او را در دستور کار قرار داد.
بر اساس نشانی‌هایی که از مشخصات ظاهری این زن به دست آمده بود، مأموران توانستند مخفیگاه او را در شهرستان  آستارا ردیابی کنند اما از آنجا که مدرکی مبنی بر دست داشتن  این زن در سرقت‌ها وجود نداشت بنا براین پلیس رفت و آمدهای وی را به‌طور نامحسوس تحت نظر قرار داد  تا اینکه این زن برای اجرایی کردن نقشه سرقت از یک مجتمع مسکونی دیگر وارد عمل شد.
سرهنگ  محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا  در این باره گفت: با بررسی نحوه سرقت‌ها و شباهت آنها به یکدیگر مشخص شد این زن  زنگ خانه‌ها را به صدا درآورده و به بهانه اینکه میهمان یکی از همسایه‌هاست وارد حیاط خانه شده و اقدام به سرقت می‌کرد. پس از ارتکاب جرم نیز با سرعت از محل متواری می‌شد.
بنا بر این گزارش، متهم در بررسی فنی پلیس به 6 فقره سرقت از حیاط خانه‌ها در شهرستان آستارا اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
 



 

نظر شما