شناسهٔ خبر: 33578680 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس فدراسیون شمشیربازی در نشست رییس فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان :

پاداش یکصد میلیارد تومانی به قهرمانان بازی های آسیایی و پارآسیایی بی سابقه بود /مصمم به کسب اولین مدال المپیکی هستیم

فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی رقم حدود یکصد میلیارد تومانی پاداش قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی را بسیار خوب توصیف کرد و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را بسیار خوب توصیف کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی در نشست روسای فدراسیون ها که با حضور وزیر ورزش و جوانان و ریس کمیته ملی المپیک برگزار شد ، میزان حدود یکصد میلیارد تومان پاداش به مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی را بسیار قابل توجه دانست و تصریح کرد : این میزان پاداش حتی بیشتر از بودجه فدراسیون هاست و بیانگر حمایت منطقی دولت از ورزش کشور دانست .

باقر زاده میزان پاداش به قهرمانان در ایران را با بساری از کشورها مقایسه کرد و اظهار داشت : میزان پاداش قهرمانان در ورزش ایران منطقی بوده و نیاز است مربیان هم مورد توجه ویژه قرار بگیرند .

رییس فدراسیون شمشیر بازی دقایقی پیرامون فرآیند کسب سهمیه این رشته در بازی های المپیک  توضیح داد و با اعلام این خبر که شمشیربازی ایران برای سهمیه بازی های المپیک ٢٠٢٠ وضعیت خوبی دارد تصریح کرد: در بازی های المپیک پیش رو مصمم به کسب اولین مدال المپیکی هستیم و برنامه ریزی مناسب برای تحقق این مهم صورت گرفته است .

نظر شما