شناسهٔ خبر: 33571762 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نزدیک شدن شیء پرنده مشکوک به ایستگاه فضایی! +فیلم

رویت یک یوفوی استوانه‌ای‌شکل عجیب در نزدیکی ایستگاه بین‌المللی فضایی خبرساز شد.

صاحب‌خبر -

نزدیک شدن یوفوی عجیب به ایستگاه فضایی! + فیلم/// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است نزدیک شدن یک یوفو یا شیء پرنده ناشناس به ایستگاه بین‌المللی فضایی را نشان می‌دهد. این ویدئو که در تاریخ ۱۴ ژوئن در یوتیوب منتشر شد یک یوفوی استوانه‌ای‌شکل را نشان می‌دهد که به آرامی به ایستگاه فضایی نزدیک می‌شود.

در این ویدئو صدایی از ایستگاه فضایی شنیده می‌شود که می‌گوید: "تماس گرفته و دریافت شد." انتشار این ویدئو با واکنش سی اسکات وارینگ یوفوشناس مشهور نیز همراه بود. اسکات ضمن انتشار این ویدئو در وبلاگ شخصی خود در یک کپشن نوشت: "این یوفو شبیه به یوفو‌هایی است که من پیش‌تر دیده بودم، البته این یوفو کمی واضح‌تر از یوفو‌های پیشین بود و به همین دلیل می‌توان جزئیاتی از آن را برشمرد. صدایی از ایستگاه فضایی شنیده می‌شود که می‌گوید: تماس گرفته و دریافت شد. این بدین معنی است که آن‌ها با یوفو در خارج از ایستگاه بین‌المللی فضایی ارتباط برقرار کرده‌اند. نمی‌توان گفت این شیء یک ماهواره است، چون پنل‌های خورشیدی برای جذب انرژی ندارد."

اسکات در این کپشن اضافه کرد: "شیء بسیار عجیبی است. من گمان می‌کنم این شیء، نوعی سفینه فضایی متعلق به فرازمینی‌ها باشد که ناسا آن را که در فضا رها شده و شناور بود، وارد مدار زمین کرد.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6969143/10075739?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

رویت یوفوی عجیب در نزدیکی ایستگاه فضایی

نظر شما