شناسهٔ خبر: 33569469 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

برگزاری پنجمین جلسه کمیته تخصصی خدمات الکترونیک در استان اصفهان

پنجمین جلسه کمیته خدمات الکترونیک استان اصفهان با هدف بررسی راهکارها و ارائه پیشنهاد جهت پربارسازی وب سایت سازمان ها و شهرستان ها به منظور ارتقاء رتبه در موتورهای جستجو در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، در این جلسه جعفر مطلب زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان ضمن اشاره به مشکلاتی که در وب سایت سازمان­ ها وجود دارد گفت: دستگاه­ های اجرایی باید ملزم شوند که به لحاظ محتوایی و فنی وب­سایت­های خود را ارتقا دهند.

وی افزود: با وجود ابلاغ کشوری برخی استانداردها به دستگاه­ها درخصوص ارتقاء وب­سایت­هایشان، هنوز در وب­سایت برخی از دستگاه­ها کم و کاستی­های زیادی دیده می­شود.

مطلب­ زاده ادامه داد: به منظور بهبود وب سایت­ دستگاه­ها ضروری است که استانداردی شامل بروز ترین متدها  تهیه شود و به دستگاه ­ها جهت به­روز رسانی وب­ سایت­هایشان ابلاغ شود.

مطلب ­زاده ضمن اشاره به اهمیت میز خدمت الکترونیکی گفت: دستگاه­ ها باید فرایندها و خدماتشان را به طور کامل با دسترسی آسان و سریع در وب سایت خود قرار دهند تا مردم بتوانند به راحتی از خدمات بهره مند شوند.


 

نظر شما