شناسهٔ خبر: 33569345 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

​رمان جدید منصور علیمرادی رونمایی می‌شود؛

پرده‌گشایی جعفری قنواتی و علی عبداللهی از «اوراد نیمروز»

آیین رونمایی و جشن امضای رمان «اوراد نیمروز» نوشته‌ منصور علیمرادی، با حضور و سخنانی محمد جعفری قنواتی و علی عبداللهی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به‌ گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی نشر نیماژ، آیین رونمایی و جشن امضای رمان «اوراد نیمروز» نوشته‌ منصور علیمرادی با حضور محمد جعفری قنواتی، نویسنده و پژوهشگر ارشد حوزه‌ فرهنگ و ادبیات عامه و علی عبداللهی، شاعر و مترجم ادبیات آلمانی در کافه‌کتاب نیماژ برگزار می‌شود.

رمان «اوراد نیمروز» به‌تازگی از سوی نشر نیماژ منتشر و به‌بازار کتاب عرضه شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. 

منصور علیمرادی را با آثاری مثل «تاریک‌ماه» که موفق به دریافت جایزه‌ ادبی هفت‌اقلیم شد، «ساندویچ برای حیدر نعمت‌زاده»، «زیبای هلیل»، «شب جاهلان» و دیگر آثارش در ادبیات داستانی و شعر می‌شناسیم. همچنین مخاطبان با پژوهش‌هایش در فرهنگ شفاهی جنوب، تامل‌ها و جستارنویسی‌هایش آشنا هستند.

رمان «اوراد نیمروز» محصول دو روایت درهم تنیده از سفر جادویی شخصیت اصلی به اعماق کویر لوت و زندگی عاشقانه‌اش با یک هنرمند تئاتر در تهران است.

زمان برگزاری این جلسه جمعه 31 خردادماه 98 ساعت 18و مکان آن کافه کتاب نیماژ، واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند جنوبی، نبش کوچه‌ یگانه است. حضور در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان ادبیات و کتاب آزاد است.

نظر شما