شناسهٔ خبر: 33568791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

به برکت ایستادگی رزمندگان و خانواده ایثارگران، دشمن جرات حمله به کشور را ندارد

همایش ایثارگران نیروی زمینی ارتش با حضور‌ خانواده شهدا،ایثارگران و فرماندهان یگانهای قرارگاه منطقه ای شمالشرق در مشهدمقدس برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمالشرق نزاجا؛ فرمانده آماد و پشتیبانے منطقه شمال شرق نزاجا در این مراسم معنوی گفت:به برکت ایستادگی جوانان ما و خانواده ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمن جرات حمله به کشور را ندارد.

سرهنگ حسن مکفی با تقدیر ازجانفشانے هاے شهدا و ایثارگران نزاجا در راه حفظ ڪیان  ایران اسلامے ، گفت : سرڪشے از خانواده معظم شهدا و ایثارگران مهم‌ترین عاملے است ڪه می‌تواند نسل جوان جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر آشنا ڪند.

وی گفت:نهادینه ڪردن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه تمامے مسئولان است و همگے باید در این مسیر مقدس گام برداریم.

سرهنگ حمید آذرنیا سرپرست کاروان خانواده شهدا و ایثارگران نیروی زمینی ارتش نیز گفت: خدمت به خانواده های شهدا سعادتی است که  خداوند متعال نصیب ما نموده است چرا که با خدمت به این خانوادها می توان یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را همواره زنده نگه داشت.

آذرنیا اظهار داشت: از سال 77 تا کنون ارتش به سهم خود در ارائه خدمت به خانواده های شهدا و جانبازان و آزادگان از سراسر کشور تلاش نموده و سالانه 5 سفر به مشهد مقدس و 4 سفر به شمال کشور داریم که 5 هزار نفر را پوشش می دهد .

در پایان این مراسم معنوی از خانواده شهدا،ایثارگران و جانبازان نیروی زمینی ارتش تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما