شناسهٔ خبر: 33562283 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

فوری فوتی

پدیده رایج غیب شدن

«چانچال هیری» یک شعبده باز هندی که قصد اجرای تردستی به روش «هودینی» را داشت وقتی با 6 قفل و زنجیری که به دست و پایش زده بودند به رودخانه «هوگلی» انداخته شد تا زیر آب قفل و زنجیرها را باز و تماشاگران و طرفدارانش را حیرت زده کند، دیگر روی آب نیامد!

صاحب‌خبر -

فؤاد آگاه/

«چانچال هیری» یک شعبده باز هندی که قصد اجرای تردستی به روش «هودینی» را داشت وقتی با 6 قفل و زنجیری که به دست و پایش زده بودند به رودخانه «هوگلی» انداخته شد تا زیر آب قفل و زنجیرها را باز و تماشاگران و طرفدارانش را حیرت زده کند، دیگر روی آب نیامد! خبرهای رسیده حاکی است تلاش‌های تیم غواصی و نجات تاکنون به جایی نرسیده، اما تا زمانی که جنازه او پیدا نشود، نمی‌توان مرگش را تأیید کرد.

تحلیل فوری/ کارشناسان و تحلیلگران معتقدند با عنایت به اینکه این روزها «غیب شدن، رفتن و برنگشتن، یواشکی رفتن و مرگ جعلی» در میان شعبده‌بازان، سلبریتی‌ها، آقازاده‌ها و مفسدان اقتصادی پدیده‌ای رایج است، تا اطلاع ثانوی نمی‌توان خبر مرگ این شعبده‌باز را تأیید کرد.

این کارشناسان می‌افزایند: شاید «هیری» از راه رودخانه و برای خالی کردن محتویات رحم همسرش به کانادا رفته باشد. برخی منابع هم مدعی شده‌اند «هیری» یا فردی شبیه به او را البته بدون قفل و زنجیر در یکی از کازینوهای کشور کانادا دیده‌اند. گفتنی است «احسان علیخانی» نیز غیب شدن «هیری» با هدف حضور در بخش نهایی برنامه عصر جدید را تکذیب و اعلام کرده تا وقتی خودمان استعدادهایی داریم که می‌توانند با ده‌ها هزار میلیارد دلار پول مردم، نه در رودخانه که جلوی چشم همه و نه با قفل و زنجیر، بلکه با دکل نفتی غیب بشوند، محال است استعداد هندی به برنامه‌مان بیاوریم. وی افزوده است اگر هم «هیری» به برنامه عصر جدید می‌آمد، محال بود بتواند از داوران ما چهار رأی سفید بگیرد!  

نظر شما