شناسهٔ خبر: 33562203 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیین بزرگداشت سال روز شهادت شهید چمران برگزار شد

کارگاه آموزشی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ویژه استاتید بسیجی دانشگاه های استان سمنان برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،دکتر یعقوب توکلی عضو هیات علمی دانشگاه معارف در این کارگاه آموزشی بر لزوم اجرا شدن بیانیه گام دوم انقلاب در جامعه تاکید کرد و گفت: شهید چمران از اساتید بسیجی نمونه ای بود که باید ویژگی شخصیتی و معرفتی وی در جامعه بیان شده تا اسوه و الگویی برای جامعه و جوانان و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عدم وفاداری آمریکا به دست نشاندگان و ایادی خودش در منطقه اشاره کرد و گفت : آمریکا تا زمانی که منافعش اقتضا کند حاضر به همکاری است و در غیر این صورت حتی با آنهایی که دست دوستی به آنها داده است وفادار نیست.
وی در بخش دیگری از کارگاه با توجه به توصیه های هفتگانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به نقش و وظیفه دانشگاهیان اشاره کرد و مهمترین وظیفه اساتید دانشگاه را در وهله اول ارتباط نزدیک و صمیمی با دانشجویان و قشر جوان و در وهله دوم شبهه زدایی و روشنگری نسبت به پیشرفت ها و توسعه همه جانبه کشور در چلّه اول انقلاب و دهه های پیش رو دانست.
سعدالدین رئیس بسیج اساتید استان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه همه ساله در یکی از دانشگاه های استان برگزار و با توجه به مسائل روز کشور، مشکلات بیان می شود.

رئیس بسیج اساتید استان هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را توجه به بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و افزود: کارگاه امروز برای عملیاتی شدن مفاد این بیانیه با حضور اساتید بسیجی استان و تاثیر این استادان در جامعه برگزار شد.

سی ویک خرداد روز شهادت شهید چمران به نام روز بسیج اساتید نامگذاری شده است

انتهای پیام/ع

نظر شما