شناسهٔ خبر: 33561516 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

دست و پا زدن بیهوده محمدرضا خاتمی! +فیلم

محمد خاتمی از جمله سال ۹۱ در دیدار جمعی از جوانان که فایل صوتی آن هم در رسانه ها منتشر شد، تصریح می کند"در انتخابات ۸۸ تقلبی صورت نگرفته و من نمی‌گویم که تقلب شده است".

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق؛ محمد ایمانی فعال رسانه‌ای، در کانال خود درباره دادگاه محمدرضا خاتمی و ادعای تکراری و بدون سند تقلب در انتخابات ۸۸ نوشت:

محمدرضا خاتمی امروز پس از دادگاه مدعی شده "ثابت کردم حداقل تعداد ۷ میلیون و ۸۹ هزار و ۹۹۳ رای تقلب شده است". او البته دروغ می گوید و کمترین سندی برای اثبات تقلب حتی در حد و اندازه چند هزار رای هم ندارد. اما به قول ملا نصر الدین، "من می گویم اینجا مرکز دنیاست؛ می گویید نه؟ بگیرید و دور دنیا را متر کنید! ".

امثال رضا خاتمی اگر می توانستند دروغ خود برای توجیه آشوب افکنی سال ۸۸ را ثابت کنند، تاج زاده تندرو در ویدئوی منتشره در جمع دوستانش نمی گفت"من که خود رئیس ستاد انتخابابات بوده ام و تجربه دارم، می دانم تقلب آن هم در حد ۱۱ میلیون امکانپذیر نیست و ما انتخابات (۱۳۸۸) را باختیم".

بیشتر بخوانید:

نماینده دادستان: اظهارات خاتمی مخدوش و بدون سند است / تخلف هم اثبات نشد چه رسد به تقلب ۸ میلیونی!

رضا خاتمی اگر کوچک ترین سندی داشت، برادرش سید محمد خاتمی چندین بار در ملاقات ها و محافل خصوصی نمی گفت "تقلب نشده و من چنین باوری ندارم". او نه یک بار بلکه چند بار این واقعیت را عنوان کرده است.

محمد خاتمی از جمله سال ۹۱ در دیدار جمعی از جوانان که فایل صوتی آن هم در رسانه ها منتشر شد، تصریح می کند"در انتخابات ۸۸ تقلبی صورت نگرفته و من نمی‌گویم که تقلب شده است".

وی که از تحریک کنندگان فتنه ۸۸ بوده، همچنین برای تبرئه خود می گوید: "وقتی فضا یک خورده باز شد، هرکسی ادعایی می‌کند… هرکسی می‌آید یک حرف‌هایی می‌زند و من باید تاوان به حسین شریعتمداری بدهم که بله شما گفتید علیه خدا هم می‌توان تظاهرات کرد، اصغرزاده گفته به من چه؟ یا گفتید امام خمینی به موزه تاریخ سپرده شود، گنجی گفت، من با گنجی اختلاف نظر داشتم. یا این‌که در عاشورا علیه امام حسین شعار دادند، خوب غلط کردند، چرا به حساب من می‌گذارید؟ شاید ما نقصمان این بود که روشن‌تر مطالب خود را نگفتیم".

البته این حرف ها اسباب توجیه خیانت سران فتنه نمی شود اما همین ها نیز بر زبان آورده اند که ادعای تقلب دروغ بوده است.

امثال رضا خاتمی هم دست و پای بی خود می زنند. که مثلاً از تک و تا نیفتند. وگرنه، خیانت و جنایتی که با تبدیل جشن ملی انتخابات به آشوب دشمن شاد کن مرتکب شده اند، بساط بی حرمتی به امام حسین (ع) که بر پا کرده اند، و سپس دشمن را به محاصره و تحریم اقتصادی ملت ایران فرا خوانده اند، همه مواخذه دارد و باید تاوان همه آن را بپردازند.



 

نظر شما