شناسهٔ خبر: 33561351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

لطفا به تولیدات آکادمی سپاهان هم نگاهی بیندازید!

کارشناس فوتبال اصفهان گفت: سپاهان نیاز به بازیکنانی دارد که به تیم هویت بدهند و نباید همه خرید‌ها به سمت بازیکنانی برود که خارج از استان بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

امراله سلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص نقل و انتقالات سپاهان اظهار داشت: خرید‌های سپاهان هنوز کامل نشده است و حتما بر اساس نقاط ضعف و قوت بازیکنان مدنظر جذب می‌شوند اما بحث مهمی که وجود دارد این است که باید توجه بیشتری به بازیکنان بومی شود.

کارشناس فوتبال اصفهان در ادامه بیان داشت: نباید همه خرید‌ها به سمت بازیکنانی برود که خارج از استان بوده‌اند و باید تعادلی در این نظر وجود داشته باشد، نظر امیر قلعه‌نویی نیز بسیار مهم است و باید از بازیکنان تأثیر‌گذار استفاده شود.

وی با بیان این‌که برخی مواقع بازیکنان متوسط به سپاهان می‌آیند یا سن و سالی از آن‌ها گذشته و یا قابل سرمایه‌گذاری نیستند، گفت: بازیکنانی چون سیاوش یزدانی سپاهان را سکو قرار می‌دهند و به تیم‌های دیگر می‌روند و بهتر است این فرصت در اختیار بازیکنان شهر خودمان قرار گیرد.

سلطانی با اشاره به این‌که سپاهان نیاز به بازیکنانی دارد که به تیم هویت بدهند، عنوان داشت: سپاهان بازیکنانی مانند محرم نویدکیا، محمود کریمی و احسان حاج‌صفی نیاز دارد، اگر 20 تا 30 درصد لیست تیم به بازیکنان بومی تخصص پیدا کند، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های نیز باشگاه می‌شود.

مربی آکادمی سپاهان همچنین یادآور شد: مخالف کی‌روش استنلی نیستم اما وقتی قرار است یک بازیکن خارجی جذب شود باید بسیار فراتر از بازیکنان داخل مجموعه باشد و بهتر است این فرصت‌ها در اختیار بازیکنان آکادمی سپاهان قرار گیرد.

وی افزود: تولیدات آکادمی سپاهان چون رضا اسدی، آرمین سهرابیان، علی کریمی، مهدی مهدی‌پور و اکبر ایمانی حاصل دست‌رنج مربیان آکادمی بوده است که در سال‌های اخیر از آن‌ها استفاده نشده و ربطی هم به سرمربی تیم ندارد.

سلطانی در پایان خاطر‌نشان کرد: ذوب‌آهن اواخر فصل گذشته همراه با منصوریان این حرکت را انجام داد و می‌شد در سپاهان نیز به جای مسلمی‌پور از بازیکنان خودمان استفاده می‌کردیم و باید در این خصوص قوی‌تر عمل کرد.

انتهای پیام/63090/ص20/

نظر شما