شناسهٔ خبر: 33561126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

یوونتوس در انتظار پاسخ رابیو به پیشنهاد جدید است‌؛ آمدن رابیو، عملیات پوگبا را تحت تاثیر قرار نخواهد داد

یوونتوس آماده است آدریان رابیو را به طور آزاد به خدمت بگیرد، با این حال ستاره جوان پاری سن ژرمن هنوز پاسخ قطعی نداده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- یوونتوس به فعالیت خود در بازار نقل و انتقالات سرعت بخشیده است. در حالی که بیانکونری به سختی روی پرونده بازگشت پوگبا به یوونتوس کار می کند، اهداف دیگری را هم زیرنظر هستند. فابیو پاراتیچی سالهای زیادی است که علاقه مند است آدریان رابیو را به تورین بیاورد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پاراتیچی در مذاکره با نماینده بازیکن، پیشنهاد خود را به وی ارائه کرده است اما همچنان پاسخی قطعی از طرف رابیو دریافت نشده است. این درحالی است که لا سکستا در اسپانیا و چند رسانه نه چندان معتبر در فرانسه و ایتالیا، کار را تمام شده می دانند. با این حال اسکایِ ایتالیا تاکید دارد که رابیو هنوز به طور قطعی پاسخ مثبت نداده است. دی مارتزیو همچنین می گوید در صورت آمدن رابیو به یوونتوس، این تیم همچنان تلاش خواهد کرد پل پوگبا را به تورین بیاورد.

قرارداد رابیو با پاری سن ژرمن ۱۰ روز دیگر به پایان می رسد و این هافبک ۲۴ ساله می تواند به صورت آزاد، به تیم دیگری بپیوندد. تیم های زیادی در اروپا خواهان به خدمت گرفتن بازیکن هستند. رابیو هفته گذشته تایید کرد که با یووه در حال مذاکره است.

نظر شما