شناسهٔ خبر: 33560434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رکوردزنی در سرزمین درناها/ 8 مقدس!

پیروزی ایران مقابل روسیه و ثبت هشتمین برد در لیگ ملت‌ها رکورد تعداد پیروزی‌های ایران در تورنمنت‌های جهانی را شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات هفته سوم لیگ ملت‌های 2019 در ارومیه با حضور تیم‌های ایران، روسیه، کانادا و لهستان برگزار شد که شاگردان ایگور کولاکوویچ در هر سه بازی خود در این هفته پیروز شد و بر صدر جدول رده‌بندی تکیه زدند.

تیم ایران در شرایطی تا پایان هفته سوم موفق به کسب 8 پیروزی شده است که بیشترین تعداد برد ایران پیش از این در سال 2014 ثبت شده بود که هم در لیگ جهانی، هم در مسابقات قهرمانی جهان به 7 پیروزی دست یافت.

ایران در لیگ جهانی 2014 از مجموع 16 بازی به این تعداد پیروزی رسید و نهایتاً چهارم شد. همچنین در مسابقات قهرمانی جهان نیز از 12 بازی 7 برد کسب کرد و ششم شد.

حالا مردان ایران در 9 بازی موفق به کسب 8 پیروزی شده‌اند تا رکورد سال 2014 خود را بشکنند. شرایط تیم ایران و میزبانی در هفته چهارم این شانس را به ملی‌پوشان می‌دهد تا رکورد خود را ارتقا ببخشند.

ملی‌پوشان ایران در هفته چهارم باید در اردبیل به مصاف فرانسه، پرتغال و استرالیا بروند. در صورت پیروزی شاگردان ایگور کولاکوویچ در دو یا سه بازی از هفته آینده، به احتمال زیاد صعود تیم ملی به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها قطعی می‌شود. ۱۶ تیم حاضر در لیگ ملت‌های والیبال به صورت دوره‌ای به مصاف هم می‌روند و در پایان مرحله مقدماتی، پنج تیم برتر به همراه آمریکا (میزبان مرحله نهایی) راهی دور بعد می‌شوند.

انتهای پیام/س

نظر شما