شناسهٔ خبر: 33558840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صعود فوتسال ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا

تیم ایران با برتری برابر لبنان به مرحله یمه نهایی مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار جذاب و نفس‌گیر تیم‌های ملی ایران و لبنان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا از ساعت ۲۰ آغاز شد و در نهایت با نتیجه ۳ بر یک در پایان وقت‌های اضافه به سود ایران به اتمام رسید.

شاگردان شاندیزی از ابتدای مسابقه حملاتی را روی دروازه لبنان ایجاد کردند تا اینکه سالار آقاپور در دقیقه ۸ گل اول ایران را به ثمر رساند.

پس از گل ایران شرایط مسابقه متعادل‌تر پیش رفت و دیگر حملات شاگردان شاندیزی تا پایان وقت اول مسابقه بدون نتیجه باقی ماند.

در وقت دوم این دیدار هم مالکیت توپ در اختیار ایران بود و حملات ترکیبی پرشماری روی دروازه لبنان صورت گرفت، اما لبنان به فاصله سه دقیقه مانده به اتمام بازی گل تساوی را روی پاور پلی به اجرا گذاشته به ثمر رساند.
در دو دقیقه نهایی نیز ملی‌پوشان ایران چند موقعیت گلزنی ایجاد کردند، اما درنهایت بازی به وقت اضافه کشیده شد.

در اواسط وقت اضافه اول شوت بازیکنان ایران ۲بار به تیرک دروازه برخورد کرد. با فشار زیادی که روی دروازه لبنان ایجاد شد درنهایت سالار آقاپور گل دوم خود و ایران را روی یک شوت محکم وارد دروازه حریف کرد. در ادامه هم رضا قنبری گل دیگری را برای ایران زد تا تعدا گل‌های شاگردان شاندیزی به عدد ۳ برسد، اما لبنانی همانند گل اولشان پس از روی آوردن به پاور پلی گل دیگری به ثمر رساندند.

لازم به توضیح است، این دیدار با حضور ۱۹۵۶ تماشاگر برگزار شد.

گفتنی است، تیم ملی فوتسال امید ایران در نیمه‌نهایی به مصاف ژاپن خواهد رفت.

انتهای پیام/

فوتسال ایران به نیمه نهایی رسید

برچسب‌ها:

نظر شما