شناسهٔ خبر: 33558492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مالک باشگاه نساجی مازندران

تکلیف سرمربی نساجی تا ۴۸ ساعت آینده مشخص خواهد شد

ساری- مالک باشگاه نساجی مازندران، از انتخاب سرمربی جدید این باشگاه حداقل تا ۴۸ ساعت آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرهاد صنیعی فر سه شنبه شب درگفت گو با خبرنگار مهر درباره تعیین سرمربی جدید این تیم گفت، هنوز قراردادی با فرد خاصی به عنوان سرمربی نساجی امضا ء نشده و رایزنی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید این تیم برای فصل آینده همچنان ادامه دارد.

وی درخصوص اینکه در روزهای گذشته از " رضا مهاجری" سرمربی فصل گذشته تیم ماشین سازی تبریز به عنوان سرمربی فصل آینده تیم نساجی مازندران عنوان ون‌هایی شده بود، گفت: البته از سوی باشگاه نساجی مذاکره با ۳ مربی درحال انجام هست که رضا مهاجری نیز یکی از این سه نفر هست.

تاکید بر حفظ بازیکنان باقی مانده

مالک باشگاه نساجی مازندران همچنین در خصوص عملکرد ضعیت این باشگاه در فصل نقل وانتقالات پیش فصل گفت: بعد از انتخاب سرمربی جدید، بازیکنان مورد نظر با نظر کادرفنی جذب وبه تیم اضافه خواهند شد.

صنیعی فر، درپاسخ به جدایی چند بازیکنان تأثیرگذار فصل گذشته تیم نساجی که از این تیم نیز افزود: قرارداد این بازیکنان با تیم نساجی پایان یافته بود، هرچند اعتقاد داریم این بازیکنان می‌توانستند در تیم نساجی حضور داشته باشند.

وی افزود: اعتقاد دارم هر بازیکنی که دلش با نساجی باشد و دوست داشته باشد به این تیم، مطمئناً ما را تنها نخواهد گذاشت.

مجید جلالی که در نیم فصل دوم و نخستین فصل حضور تیم نساجی مازندران جانشین" جواد نکونام " شده بود، درپایان مسابقات لیگ از این تیم جدا شد.

نظر شما