شناسهٔ خبر: 33558280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان:

۲۴ فقره سرقت مسلحانه در سیستان و بلوچستان کشف شد

زاهدان- جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹ نفر از عاملان سرقت های مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۲۴ فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه ۱۹ نفر از عاملان سرقت های مسلحانه را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستانهای زاهدان، ایرانشهر و سراوان با هماهنگی های قضایی در چهار روز گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری سلاح و مهمات مربوطه کشف کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو، سه دستگاه موتورسیکلت، ۹ دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به چهار فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۲ فقره سرقت مسلحانه احشام، ۱۳ فقره سرقت به عنف تلفن همراه و چهار فقره سرقت به عنف وجوه نقد و کیف پول اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

نظر شما