شناسهٔ خبر: 33557916 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمالوند: انتخاب مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی تصمیم خوبی بود

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: سال‌ها با مربیان سن بالا و پایین کار کردیم و نتیجه نگرفتیم، این بار شاید فرهاد مجیدی به کمک تیم ملی امید بیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی جم در حاشیه جلسه تمرینی تیم ملی امید گفت:  با توجه به اینکه ۲ نفر از بازیکنانم در پارس جنوبی جم به تمرین تیم ملی امید دعوت شده بودند وقت گذاشتیم و به اینجا برای مشاهده تمرین بازیکنان آمده‌ایم. یک دلیل دیگر حضورم این بود که قصد داشتم بعد از مدتی با فرهاد مجیدی تجدید دیدار کنم.

او ادامه داد: حسن حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید این است که مربی جوانی است و می‌توانیم امیدوار باشیم طلسم صعود نکردنمان به المپیک به دست یک جوان ایرانی شکسته شود و در نهایت در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.فدراسیون درمورد انتخاب وی به عنوان سرمربی تیم ملی امید تصمیم خوبی گرفت. جوانان باید از یک جایی کار خود را آغاز کنند.

کمالوند در مورد مارک ویلموتس گفت: در مورد عملکرد ویلموتس نمی‌توان الان نظر داد چرا که مربی در عرض ۲ بازی نمی‌تواند ساختار هجومی در تیم ایجاد کند. نظر دادن در مورد عملکرد وی نیاز به یک پروسه ۶ ماهه دارد.  یک تصمیم درست فدراسیون میدان دادن به جوانی چون وحید هاشمیان بود که سال‌ها در کسوت بازیکن در تیم ملی ما حضور پیدا کرده بود.

وی افزود: از نظر من کسی که بعد از گذشت ۲۰ سال سرمربی تیم ملی می‌شود از یک جایی کار خود را آغاز کرده است. ریسک فدراسیون فوتبال ایران برای میدان دادن به جوانان خوب بود. سال‌ها با مربیان سن بالا و پایین کار کردیم و نتیجه نگرفتیم، اینبار شاید فرهاد مجیدی به کمک تیم ملی امید بیاید.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد شرایط تیمش در لیگ برتر  برای فصل جدید فوتبالی بیان کرد: حدود ۳۰۰ بازیکن تست گرفتیم و هفت و هشت نفر اضافه می شوند. بازیکنانی که از تیم جدا شدند پیشنهادات بهتری دریافت کردند اما برای موفقیت با همین بازیکنان جوان اما با انگیزه امید خود را حفظ کرده‌ایم.

کمالوند در مورد فصل  نقل و انتقالات و عملکرد تیم پارس جنوبی جم گفت: هر بازیکنی که پارس جنوبی جم جذب کرد، بازیکنان شاغل در لیگ یک بودند که انگیزه بالایی برای درخشش در لیگ برتر داشتند. تا به اینجای کار از جذب بازیکنان جدید نیز من رضایت داشتم.

انتهای پیام/

اظهارات کمالوند در تمرین تیم ملی امید

نظر شما