شناسهٔ خبر: 33557752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون شهردار تهران: موزه نیروهوایی در هفته دفاع مقدس آغاز به کار می کند

تهران- ایرنا- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه موزه نیروهوایی بخشی از تاریخ تهران و کشورمان محسوب می شود گفت که با همکاری مسئولان شهری این موزه تا آغاز هفته دفاع مقدس برای بازدید مردم دایر می شود.

صاحب‌خبر -

محمد رضا جوادی یگانه عصر سه شنبه در حاشیه بازدید جمعی از مردم و مسئولان شهری از این موزه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاریخ نیرو هوایی پیوسته و درخشان است و این موزه می‌تواند رشادت و فداکاری آن در زمان جنگ و پس و بعد از انقلاب برای مردم بازگو کند.

وی تصریح کرد: شهرداری تهران هزینه ای در بازسازی و آماده سازی موزه خواهد داشت تا بتوان زیر نظر نیروهوایی نسل جوان, دانش آموزان و مردم ازاین محل فرهنگی دیدن کنند.

جوادی یگانه خاطر نشان کرد که هم اکنون در منطقه ۱۳ تهران موزه هایی شامل صنعت برق, تاریخ و موزه دفاع مقدس وجود دارد.

همچنین رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران نیز در حاشیه این برنامه به خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون کارگروه در شهردای تشکیل که طبق زمانبندی برنامه فرهنگی متنوعی برای مردم ایجاد کند.

مهدی سیف به بازگشایی موزه دفاع مقدس اشاره کردوگفت در حالل حاضر بازدید عموم در ساعات اداری و با تدابیر خاص انجام شده که این موضوع تا هفته دفاع مقدس در بازه زمانی بیشتری صورت میگیرد.

همچنین مهرداد احمدی رئیس ستاد گردشگری منطقه ۱۳ تهران ادامه داد که رینگ گردشگری در این منطقه از میدان شهدا تا ده ترکمن ادامه دارد.

وی افزود: موزه های اسب سرخه حصار, موزه برق میدان شهدا و موزه تاریخ بازدیدها به صورت رایگان از ساعت ۹ تا ۱۷ برای عموم دایر است.

موزه نیرو هوایی در مسیر انتهای خیابان پنجم نیرو هوایی در شرق تهران واقع است.

تهرام /۷۲۴۷

نظر شما