شناسهٔ خبر: 33557551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ابوالمشاغل بوکس باعث جدایی کلانتری از فدراسیون شد

اختلاف ابوالمشاغل بوکس ایران با کلانتری دبیر فدراسیون بوکس باعث جدایی او از بوکس شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارکشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که مطرح شدن شایعاتی مبنی بر استعفای کلانتری رئیس فدراسیون بوکس، ساعتی قبل کلانتری دبیر فدراسیون  به طور رسمی از فدراسیون بوکس جدا شد.

شنیده ها حاکی از آن است که ابوالمشاغل بوکس به دلیل روابط نزدیک با ثوری رئیس فدراسیون بوکس و اختلافات قبلی او با دبیر فدراسیون، باعث جدایی کلانتری از بوکس شده است.

گزینه های مطرح شده برای جایگزین دبیر فدراسیون، شهریار رحمانی، کوروش مولایی، ابوالمشاغل بوکس ( فردی نزدیک به رئیس فدراسیون) و رضا مهدی پور هستند.

شایان ذکر است این فرد نزدیک به رئیس فدراسیون به عنوان مسئول کمیته استان ها، مسئول سازمان لیگ، مشاور عالی رئیس، مسئول انبار فدراسیون و رییس هیئت بوکس استان کهگیلویه و بویر احمد در حال فعالیت است و به همین جهت به عنوان ابوالمشاغل فعالیت دارد که بیشترین شانس را برای دبیری فدراسیون دارد. اگر قرار باشد او به سمت دبیری فدراسیون در بیاید باید از تمامی سمت های مدیریتی خود استعفا دهد. 

البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که شنیده می شود در بین افراد کاندیدا تعدادی هستند که ائتلاف تشکیل داده اند و بر روی جریانات فدراسیون بوکس تاثیر مستقیم می گذارند.

همچنین دبیر فدراسیون باید حداقل مدرک لیسانس را دارا باشد که شبهاتی در رابطه با مدرک تحصیلی او وجود دارد. باید دید فدراسیون بوکس برای جایگاه دبیری فدراسیون چه شخصی را جایگزین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

استکی: مربی قزاق فردا به ایران می‌آید/ ۸ نفر برتر انتخابی تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کنند

بدشانسی گریبان بوکس ایران را گرفت/ نیازیمبتوف دچار حمله قلبی شد

عباس زاده: درگیری خاصی با صادق پور نداشتم/ داوران مسابقات انتخابی تا فردا اعلام می‌شود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بوکس ایران

برچسب‌ها:

نظر شما